Åreknuter?:(

Bringebær

Gift med forumet
Uff har en åre fra lysken som ikke samarbeider. Begynte som leggvondt, som ble til en åreknute og som nå går helt fra lysken i høyre bein og ned i leggen. Er helt sykt vondt!:( har jo bekkenløsning med symfysesmerter fra h.... Fra før så kjenner jeg begynner å ha nådd grensen for hva jeg orker nå. Hvertfall i denne varmen blir jo ikke det noe bedre. Han har hode så langt ned nå at det føles som han presser på den vonde åra. (Noe han jo sikkert gjør) verre for hver dag! Redd det skal bli blodpropp eller aldri gå vekk!! Men vet jo det er spesielt nå på slutten.

Andre dom har åreknute eller vonde årer?
Går med støttestrømper hver eneste dag og ligger med beina opp OG kjøler ned beinet, så føler jo jeg prøver? Må kankanskje få meg sånn strømpe som går helt opp til lysken!

Nå må den ungen ut snart!!! Ellers går jeg helt i stykker!:(

Venter nr 3 4. August:)

Uffameg det høres alldeles ikke godt ut.!!! Fikk helt vondt av deg nå..:( Har ingen råd er jeg redd, men kanskje du skulle hatt strømpe helt opp til lysken som du sier.. Tror ikke du skal sove med støttestrømper, men ville hørt med legen din jeg..:) Trøst deg med at det forsvinner etter fødselen.. Hvis ikke det gjør det, så blir det vertfall mye bedre..:)
I tillegg er du jo godt over 37 uker på vei, så ungen kan jo komme når tid som helst:D Det er vel premie i seg selv.!

Uffameg det høres alldeles ikke godt ut.!!! Fikk helt vondt av deg nå..:( Har ingen råd er jeg redd, men kanskje du skulle hatt strømpe helt opp til lysken som du sier.. Tror ikke du skal sove med støttestrømper, men ville hørt med legen din jeg..:) Trøst deg med at det forsvinner etter fødselen.. Hvis ikke det gjør det, så blir det vertfall mye bedre..:)
I tillegg er du jo godt over 37 uker på vei, så ungen kan jo komme når tid som helst:D Det er vel premie i seg selv.!
Takk:) sover ikke med de, vet ikke helt hva som gikk feil med den setninga, men skulle stå at jeg sov med beina opp:P
Ja skal til jm på sykehuset i morgen tidlig å få Akkupunktur så tenkte å høre ned ho da.
Jo da er premie det, men må innrømme at syns det er vanskelig å holde fokus. Ja håper virkelig det forsvinner etter fødselen:(

Takk:) sover ikke med de, vet ikke helt hva som gikk feil med den setninga, men skulle stå at jeg sov med beina opp:p
Ja skal til jm på sykehuset i morgen tidlig å få Akkupunktur så tenkte å høre ned ho da.
Jo da er premie det, men må innrømme at syns det er vanskelig å holde fokus. Ja håper virkelig det forsvinner etter fødselen:(

Ja, så at det var noe feil med den setningen.:) Du gjør jo alt rett sånn som jeg ser det hvertfall.:) Eneste tipset jeg har hørt utenom det du gjør er jo å være aktiv.., gå tur eller noe sånt, men det er gjerne ikke så lett hvis du har veldig vondt.. Lykke til hos akupunktur i morgen.. Håper du får noen gode råd der.:)

Men kjære deg! Det er ikke noen hyggelig situasjon om dagen! Hvis du ligger med beina høyt, prøver du å ha forskjellige vinkler overgangen mellom magen og beina da? Vet at hvis det blir for "brå" overgang der, så vil blodet ha problemer med å komme gjennom selv om du har beina høyt. Kan prøve med en pute under på annenhver side på rompa når du ligger. Det bruker jeg slik at jeg ligger på skrå. Det er ikke veldig godt, men innbiller meg at det er lurt å variere. Om mannen din orker så er fot-/beinmassasje helt supert, og det trenger ikke å være aktivitet, men dersom du sitter med beina ned, så kan du vippe fotbladet fra hæl til tåspisser slik st du bruker leggmusklaturen hele tiden. den hjelper også årene. Håper du får noen bra tips av JM. Det er tungt når det skal være en prøvelse med alle vondter! Sender en varm klem, og håper det snart er fødetid :)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Uff har en åre fra lysken som ikke samarbeider. Begynte som leggvondt, som ble til en åreknute og som nå går helt fra lysken i høyre bein og ned i leggen. Er helt sykt vondt!:( har jo bekkenløsning med symfysesmerter fra h.... Fra før så kjenner jeg begynner å ha nådd grensen for hva jeg orker nå. Hvertfall i denne varmen blir jo ikke det noe bedre. Han har hode så langt ned nå at det føles som han presser på den vonde åra. (Noe han jo sikkert gjør) verre for hver dag! Redd det skal bli blodpropp eller aldri gå vekk!! Men vet jo det er spesielt nå på slutten.

Andre dom har åreknute eller vonde årer?
Går med støttestrømper hver eneste dag og ligger med beina opp OG kjøler ned beinet, så føler jo jeg prøver? Må kankanskje få meg sånn strømpe som går helt opp til lysken!

Nå må den ungen ut snart!!! Ellers går jeg helt i stykker!:(

Bare lure på ,kordan går det med åreknuten nå som du er ferdig med graviditeten? Er 7 mnd på vei og har samme problemet som deg, en ekkel knute som følger hele benet :/ Håper den blir mindre etter fødselen!!!

Back
Topp