Åreknuter

blomstrendemamma

Blir kjent med forumet
Huff, ja nå ser ikke baksiden av lårene mine ut.. den ene leggen har også fått sitt preg av disse knutene :( Aldri hatt det før, så må være noe med graviditeten som har gjort at det har blitt slik... er det egentlig noe man kan gjøre med det? Føler meg så stygg, er jo vår og sommer snart, og synes ikke det er noe gøy å vise fram dette altså.. blir langbukser da:(

Andre som er plaget som har tips til hva som kan hjelpe, i hvert fall så det ikke blir enda verre!!!? Er bare 24 år, så synes dette er kjipt:(

Tror jeg er genetisk belastet i tillegg jeg........ Og har en skikkelig en som blomstret forrige svangerskap...... den har vært tålelig fram til nå.... men har blitt skikkelig stygg nå! Har tenkt å få den fjernet, men ville vente til jeg har fått de barna jeg ønsker meg....

Sitt med beina høyt når du kan... muligens det hjelper med støttestrømper (Selv om de ikke er så lekre...) Hvis det er noen trøst, krympet "verstingen" her så fort ungen var født, og vannet "forsvant" fra kroppen! ;o)

eg er desverre genetisk belasta og har fått en masse. blitt verre no i 2.svangerskap, selfølgelig. kommer til å fikse det etter man er ferdig med å få barn, for det blir litt dumt å gjøre det flere ganger. legen min anbefalte å dusje med varmt og så kaldt vann,flere ganger, for å få blodårene til å trekke seg sammen, for å så å bruke støttestrømper. 

Uff,føler med deg :(
Jeg fikk en stor og stygg på siden av kneet sist,som virkelig har blusset opp denne gangen.

Takk for svar:) Jeg har begynt med støttestrømper, litt sent kanskje.. men bruker de i hvert fall daglig. Får håpe de demper seg litt etter fødsel, kommer vel til å gjøre noe med dem etter hvert, men sikkert lurt å føde de barna man vil ha først ja :)

Back
Topp