Åreknuter

lykkebo

Forelsket i forumet
Har fått plagsomme,store og vonde åreknuter i underlivet.
Noen tips??

Har desverre ikke noe tips til deg, bortsett fra støttestrømper. Er plaget med åreknuter selv, men lenger ned på foten. Legen anbefalte støttestrømper til det ihvertfall..

Ho ho! Skal godt gjøres å bruke støttestrømpe i underlivet!  Hahaha! Har ikke så veldig mange gode tips.... Er det i skjeden eller bak i rompa som hemoroider? Tror kanskje det finnes noen kremer for det (Det finnes for hemoroider, men vet ikke om det finnes noe lignende hvis det er i skjeden.) Ville spurt legen eller på apoteket om du er tøff nok til det. Eller søk på nettet. Finnes sikkert en form for salve eller noe som kan roe det.... Lykke til!

Jeg har også fått i underlivet (ikke i endetarmen... )
Har hatt et veldig nedspress helt siden jeg ble gravid, hadde det sist gang jeg var gravid også, men fikk ikke åreknuter da ... Nå har det imidlertidig dannet seg ubehagelige og vonde åreknuter på de ytre kjønnsleppene :(
Forverres hvis jeg står/går/ sitter mye.
Fikk beskjed av legen å ikke stå hvis jeg kan sitte og ikke sitte hvis jeg kan ligge!
Ikke så mye å gjør med det tydeligvis, men fikk beskjed om at de mest sannsynlig vil gå bort etter fødsel ....
:(

Back
Topp