Åreknuter (nede) HJELP!

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Litt intimt, men trenger hjelp asap. Har skikkelig trykkfølelse, øm, hoven og sår der nede nå på slutten. Sitte og gå har har blitt et mareritt. Ganske sikker på at det er åreknuter?

Noen med erfaringer og tips? Er det en lindrende krem jeg kan kjøpe? Mulig jeg må ta meg en tur til legen, men nå er det påskeferie :/

Det er ikke hemorider da? Da får man kjøpt stikkpiller og krem på apoteket:) god bedring
Jo, det også :/ kan ikke fatte at alt skal komme på en gang. Har stikkpiller, men dette er "fremme" :P

Det er ikke hemorider da? Da får man kjøpt stikkpiller og krem på apoteket:) god bedring

Er ikke hemoride åreknute da? Eller forårsaket av en åreknute?

Uansett har du den i rompa eller på utsiden?
Du får kremer og stikkpiller mot hemorider.
Er det en synlig åreknute så vil den mest sannsynlig forsvinne etter fødselen.

Er ikke hemoride åreknute da? Eller forårsaket av en åreknute?

Uansett har du den i rompa eller på utsiden?
Du får kremer og stikkpiller mot hemorider.
Er det en synlig åreknute så vil den mest sannsynlig forsvinne etter fødselen.
Joda, er vel i grunn det samme. Annet navn i forhold til plassering bare. Her er det leppene som er veldig hovne, ømme og såre. Har jo begynt å bli trykk nedover nå.

Joda, er vel i grunn det samme. Annet navn i forhold til plassering bare. Her er det leppene som er veldig hovne, ømme og såre. Har jo begynt å bli trykk nedover nå.

Ikke så veldig mye å få gjort noe med desverre:(
Hadde en vond en på innsiden av låret og nærmere leppene selv..... den forsvant etter fødselen:)

Ja, jeg får prøve å ise ned litt når jeg legger meg. Sikkert behagelig :D

Back
Topp