Åpning og fremgang, venter fortsatt på fødselen skal starte!

ønsker*magetroll<3

Forelsket i forumet
Jeg har gått siden uke 38+1 med 1-2 cm åpning, da hadde jeg hatt mye nedpress og murringer en stund. Det hele stoppet opp og alle kynnere, murringer og nedpress forsvant da datteren min ble syk, og tok seg opp igjen 1 1/2 uke etterpå da hun ble frisk og sendt i bhg. Da ble det litt mer søvn på meg og var "klar" for å føde igjen.

Hos jm uke 40+1 hadde jeg bare 2 cm åpning, noe som var forventet. Nå er jeg 4+5 og bare går her bare å venter. Har hatt MYE nedpress, kynnere, murringer i helgen. Skal til sjekk etterpå og håper det er kommet større åpning :D

Noen som har gått sånn og hadde 4 cm ca åpning før riene kom? HÅPER det har skjedd litt her :p
 
Ikke gått med 4 cm, men jeg var til sjekk på formiddagen. Hadde 1-2 cm åpning kl 11,og det hadde jeg noen dager før på kontroll og.
Lille ble født på kvelden samme dag, så det kan åpne seg iløpet av kort tid.

Med nr en og to hadde jeg 3 cm ved igangsetting, men aner ikke hvor lenge jeg hadde hatt det.

Lykke til
 
LYKKE TIL :D

Hadde 2-3cm ved første kontroll når vi ankom føden.
 
Lykke til! Jeg var så vidt 1 cm 5 dager før fødsel. På fødedagen kom jeg inn med rier med 5-6 min i mellom og 4 cm åpning. Fødte selv i uke 41+1 og skjønner godt at du er utålmodig nå!
 
Takk for svar og gode ønsker!:happy: Lille har fortsatt ikke meldt sin ankomst, hadde 2-3 cm åpning, hodet godt nede og en myk livmorhals.. så nå må h*n komme snart :happy:
 
Sniker litt.. Hvis du har en ny kontroll med 3 cm, be de ta vannet.. Funker som gull! =)
 
Har ikke ny kontroll før mandag! Så håper virkelig denne har tenkt å komme før xsmile8 mye nedpress, murringer og brunlig utflod, maserier som gir seg både på kveld og morgen. Så tror ikke det er lenge igjen til vi får hilse på :happy:

Håper det skjer i morgen på dagen, så får vi levert lille i bhg og at alt kan skje så bare vi vet om det :happy:
 
Back
Topp