Åpning av julegaver.

Helenpia

Forumet er livet
Hvordan gjør dere det med tanke på ungene?

Her får de åpne litt utover hele dagen slik at de skal få lekt litt med gavene.
De er jo enda så små, og jeg husker storebror ble fort lei når det ble for mange på en gang.
Her er det som oftest gaver igjen 1 juledag like vel :P

Her blir gavene delt ut en og en, og de bkir åpnet etterhvert som de blir delt ut. Tar det etter dessert og kaffe :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

vet ikke helt hvordan vi kommer til å gjøre det enda men hun får sikkert en gave eller 2 etter frokost så en gave før middagen og resten med oss

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Her blir gavene delt ut en og en, og de bkir åpnet etterhvert som de blir delt ut. Tar det etter dessert og kaffe :)

Samme her!
Men tror hun får en i julesokken på morgenen også ;) hun har ikke kalender, Så da blir det nok det :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Her åpner vi gavene etter middag. Kommer til å åpne gavene til ungene, og til oss fra ungene, mens de er våkne, så tar.vi.våre når de har lagt seg.

Hvis vi.ikke rekker alle da, kommer an på mengden gaver, og.hvor tidlig vi begynner med middag og gaver.

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Det har jeg tenkt på en gang. Hun får vel åpne utover dagen og før hun skal legge seg. Tror ikke vi skal holde hun oppe så seint på kvelden.

Hos min familie deler vi ut og så tar vi en og en, men hos svigers pakker vi opp med en gang vi får dem. Syns det blir så kaotisk og får ikke med meg hva og hvem som får hva.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Samme som her:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Her åpner vi gavene etter middag. Kommer til å åpne gavene til ungene, og til oss fra ungene, mens de er våkne, så tar.vi.våre når de har lagt seg.

Hvis vi.ikke rekker alle da, kommer an på mengden gaver, og.hvor tidlig vi begynner med middag og gaver.

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)
Samme her. Men de får nok noen gaver før middagen også, ellers blir det så innmari mye på en gang.

Vanligvis har vi brukt å åpne en og en gave.
Og vi sitter og se hva de enkelte får og bruker god tid.
Men nå når vi har fått unger syns jeg det blir dumt om de skal åpne alle så sent på ettermiddagen, for de blir jo bare lei etter en kort stund fordi de ikke får lekt med det de får og bare å sitte å pakke opp.
Da syns jeg det er bedre å fordele det utover hele dagen.
Vi voksne åpner våre etter at de har lagt seg, bortsett fra gaver som er fra ungene til oss.

Back
Topp