Åpne sprinkelsenga

Bkno8980692

Blir kjent med forumet
Har ei lita ei på snart 1,5 år. Hun har alltid vært et mareritt å legge om kveldene. Har nå bestemt meg for å prøve å ta av ene siden av sprinkelsengen for å se om det kanskje hjelper.

Noen andre som har noe erfaring her?
 
Har ei lita ei på snart 1,5 år. Hun har alltid vært et mareritt å legge om kveldene. Har nå bestemt meg for å prøve å ta av ene siden av sprinkelsengen for å se om det kanskje hjelper.

Noen andre som har noe erfaring her?
For vår del fungerte det absolutt ikke, ble mange år med kav. Ikke før loftseng kom på plass ble poden mer eller mindre i senga.
 
For vår del fungerte det absolutt ikke, ble mange år med kav. Ikke før loftseng kom på plass ble poden mer eller mindre i senga.
Jeg åpnet den og legginga gikk som en lek. Har nå fått seg vokseseng og legginga tar max 30 minutter, kontra 2-3 timer. Er nesten som en drøm:happy:
 
Vi tok av ene siden rundt 18mnd og haddde null problemer med det. Sov godt fra før, men enda bedre uten. Var som regel mer spennende å klare over enn å sove :p fikk stor seng når han var 2 år
 
Min frøken har omtrent alltid vært et mareritt å legge, og vært mye pes med den sprinkelsenga. Vi gikk over til skyveseng da hun var 13 mnd, og ungen ble straks lettere å legge, og hun sover bedre. Er absolutt verdt å prøve, går det ikke så bytter dere bare tilbake :)
 
Back
Topp