Åpne dører...

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Vi har måttet justere på dørhåndtakene her i huset, fordi en viss røver klarer å åpne dører.

Flere av feb barna som driver med sånt?

Like før her... Men er veldig populært å stenge meg inne på badet. ;)

Gjort lenge. Klarer å låse også :o

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi låser de dørene som er off limit (ikke knekt den koden enda i alle fall).

Edit: har forresten gjort dette i mange måneder nå.

Last edited:
Jepp lært det i julen så åpner dørene hos mamma, men vet ikke om han klarer det hjemme så spennende å se.

Hun åpner ytterdøra men kun for å slippe inn kattene ;)

Ja det har de holdt på med ei stund. Har ei dør mellom stue/kjøkken og gangen som vi har snudd håndtaket på. Måtte det siden de begynte å lukke opp ytterdøra, og der var det jo ikke noe trapp. :P

Jepp, låser alltid døra. Den er heldigvis vanskelig å lås opp.

Heldigvis ikke, hun rekker ikke opp:)

Låser ytterdøra og døra ned til kjellaren.
I huset er håndtaket høgare opp og litt vanskeleg for han å ta ned, men så låser den seg automatisk etter 10 sekundar.

Ja, han åpner alle dører. Så må låse der jeg absolutt ikke vil han skal.

Hjelper ikkje snu dørhåndtaket, han åpner det da og, så der han ikkje får lov å gå, gjesterommet boden og vaskerommet, det er låst, med nøkkelen i skapet, for han låser opp og igjen og....

Har låst dører lenge, hund og barn har konspirert i mange mnd, og vi trenger ikke å ha en setter løpende i boligfeltet.

Ytterdøra rekker han opp til, så den må vi låse hvis gangen til døra står oppe! men dørene i resten av huset rekker han ikke opp til :) men lysbryterene derimot! Skrur av og på lyset hele tiden :P (spesielt irriterende når jeg er på do, og alt lyset forsvinner for lysbryteren er på utsiden)!

Han klarer det heldigvis ikke helt enda, men er ikke mange cm til!

Back
Topp