Åpen vindu om natta?

Skravlemor

Elsker forumet
Har dere vinduet åpent om natta i rommet babyen sover?
Er så redd for trekk på baby da det ikke er anbefalt, og all info jeg finner sier at man kan ha vinduet oppe bare barnet ikke ligger i trekk. jeg syns det trekker i hele rommet når man lufter, så hva regnes egentlig som "farlig" trekk?

og er det i verste fall forkjølelse man frykter?

Vi har vinduer åpne i alle rom hele døgnet, men han får ikke trekk der han ligger.

:)

Vi har begynt å ha døra til balkongen åpen om natta eller så dauer vi hele gjengen (lillebror sover fortsatt på vårt rom). Han sover så lunt og godt nedi i vugga si at jeg ikker er bekymret for trekk[:)]

vi sover med vinduet oppe.. blir ganske kjølig. men har gardiner igjen.. så blåser ikke rundt i rommet.. mhmm har lurt litt på denna farlige trekken jeg og.. ha det vil si liksom???

I starten hadde vi ikke åpent vindu (pga sambo[&:], han skulle jo ha lue på Ronja også....), men nå er det åpent. Tenker ikke på det som noe problem jeg altså[:)] Klarer ikke ligge med det igjen når vi faktisk er 3 stk som skal ligge å puste i samme lufta hele natta, det går bare ikke.

yepp open vindu[:D]

Yepp, vi har vinduet åpent.. men det er i andre enden av der vi sover.. går ikke an å ikke ha vinduet åpent her, da blir vi alle tørre i halsen og får tungt for å puste.. aaaaaltfor varmt ute nå.. hehe.. :)

Sover med åpent vindu. Men veslesnuppa ligger jo godt å lunt i senga si med sengekant og sengehimmel.

ORIGINAL: rachelmor

yepp open vindu[:D]

Her også![:)]

Tror det er mye farligere med varmt rom med dårlig luft, vi har hatt vinduet åpent siden dag 1. Men hun ligger på andre siden av rommet, vi har rullegardin foran vinduet og hun ligger dypt nedi kurven [:)]

Vi har ikke hatt vinduet åpnet enda, da vårt soverom er ganske så svalt. Men nå som denne varmen er kommet tror jeg vi må åpne det...
Jeg er også redd for denne trekken, da mini her har vært så forkjølet i det siste...

vi har også vinduet åpent. Hun ligger i motsatt side av rommet så ingen fare der.

Om ungen står rett under vinduet blir der verre..

Frisk luft er bra for alle.

vi må og ha vinduet åpent på rommet hans men han ligger på andre siden av rommet å er gardin forran vinduet.. han ble fort tett og forkjøla når vinduet var igjen pga dårlig luft :/ hatt vinduet åpent siden han var 3 uker :) legen sa når vi var inne me den førkjøla gutten på 3 uker at vi måtte bygge opp sengen å ha vinduet oppe å det var midt på vinteren...

Må ha oppe vinduet, men sia vi har soverommet vendt mot ei hovedgate så høres bilan ekstra godt da.. Vinduene e så isolerende angående støy, så vi hør nesten ikke bilan når vinduet e igjen. (bare alle idiotene som ska tøff se i 30-sona)
Tobias ligg på andre siden av rommet, og vi har både persienner nede samt tykke gardina..
Da e varmegjennvinning her i huset, men har ikke enda lært oss helt med apparatet... Men trur e fant ut i natt korsen vi ska få det fikset når sommarn sætt inn førr fullt..

Ja det har vi, og han får ikke trekk på seg[:)]
Han sover i vårt rom, og vi hadde blitt kokt ellers......

Back
Topp