Åpen eller lukket trapp?

MyOwn

Elsker forumet
Hva foretrekker du, og hvorfor?

Skal pusse opp kjelleretasjen og må bestemme oss for om vi skal ha helt ny trapp eller restaurere den gamle.

Lukket, er mer barnevennlig og så kan man ha kott under trappen[:)]

ORIGINAL: Sweetbabyblue

Lukket, er mer barnevennlig og så kan man ha kott under trappen[:)]

Jepp! vi har bod under, genialt! også slipper man at skitt fra sokkene faller mellom trappetrinnene! (vi har hunder, så jeg vet hva jeg snakker om![8D] måtte vaske under trappa HVER dag!!)

Jeg har åpen trapp, da jeg synes det gir mer lys og luft i rommet, men samtidig ser jeg fordelene med lukket. Det kommer bvel helt ann på rommet trappen er i, og om det er stort, lite, oppholdsrom, eller kun gang... Lykke til med valget...

ORIGINAL: ketina

Jeg har åpen trapp, da jeg synes det gir mer lys og luft i rommet, men samtidig ser jeg fordelene med lukket. Det kommer bvel helt ann på rommet trappen er i, og om det er stort, lite, oppholdsrom, eller kun gang... Lykke til med valget...

signere det som er utheva :)

Jeg stemte åpen trapp. Selv har vi lukket, og ønsker meg aller helst åpen! Det gir mer lys, og jeg synes det ser bedre ut. Men det er smak og behag. [:D]

har åpen trapp - og guuuuud hvor mye støv og møkk som havner under trappa - skulle ønske den var lukket!!

vi har gått for åpen i det nye huset, pga lys. Jeg tenker at støvet som ramler av i trappa er lettere å vaske bort (støvsuge tenker jeg vi sier) under trappa enn I trappa.. selvfølgelig må en jo vaske i trappa også av og til. Men jeg irriterer meg over alt støvet som samler seg i min lukkede trapp (der jeg bor nå)..

Vi har valgt åpen trapp. Er en liten hall opptil 2etasje, så rommet blir mer "luftigere". I tilegg liker jeg ikke at alt skit legger seg i krokene på lukket trapp.

ORIGINAL: Snøjenta

ORIGINAL: ketina

signere det som er utheva :)

Back
Topp