Åpen barnehage...

Linka

Gift med forumet
Jeg var med sønnen min på åpen barnehage idag og det var kjempe kos. Det var mange barn der. I alderen fra noen mnder til 4år. Han koste seg masse. Må si jeg var inponert over opplegget. Mange mammaer og bestemødre som småpratet om alt mens barna lekte og koste seg. Er nesten som en vanlig barnehage, bortsett fra at noen må være der og passe på barnet. (foreldre eller andre)
Skal tilbake dit på torsdag og da skal de lage grønnsaksuppe.
Ville bare dele dette med dere.
Klem

Så fint at det var bra!!![;)]
Er jo ille greit å ha en sånn løsning på bakhanda...
Sunt for barna!

Jepp, det var kjempe bra. Og når nurket kommer skal mamma ta han med til jeg kan være med igjen. Det beste er at det ikke koster annet en 10 kr gangen og litt ofrelse av fritid fra en voksen. Det er noe jeg kan leve med. Det er ganske dyrt å ha barn i barnehage eller park når man ikke har penger til overs akkurat nå.
Klem

Hørtes utrolig bra ut!
Og ikke minst billig. Er det sånn at dere betaler pr gang da eller?

også treffer man andre foreldre som man blir kjent med da! kjempebra tilbud!!

Jepp, betaler pr gang. Neste gang må vi betale 20 for da skal vi lage grønnsaksuppe. De dagene de lager felles mat og felles lunch må man betale 20 kr, men syntes ikke det er ille. Og det er ganske bra at de voksne også får sosial omgang.
Klem

Dette er åpen barnehage i Askim...

Åpen barnehage er

en kontaktskapende virksomhet mellom barn og voksne
basert på at de voksne tar aktivt del sammen med personalet
et sted hvor brukerne selv har hovedansvaret for sine barn

Barnehagen har lokaler i Villaveien 3 B. Åpningstid hver mandag og torsdag fra kl.09.30-13.30.
I åpningstiden er vi å treffe på tlf. 95 14 03 89.
Barnehagen er et tilbud til beboerne i Askim med barn i alderen 0-6 år uten annet pedagogisk tilbud på dagtid. Det er ingen påmelding til tilbudet. Brukerne møter opp og bruker barnehagen i det tidsrommet de selv ønsker innenfor åpningstiden.
Personalet består av en styrer med førskolelærerutdanning, Ellen Holt Nybakk og en lærling innenfor barne- og ungdomsarbeiderfaget.

Åpen barnehage er ment å være en kontaktskapende virksomhet for barn og voksne. De voksne tar selv aktivt del sammen med personalet.
Åpen barnehage er et sted hvor det også tilrettelegges for å kunne drøfte tema av felles interesse, og hvor de ansatte står til disposisjon med råd og veiledning.

Back
Topp