Åpen barnehage *Bergen*

Chocoloco

Blir kjent med forumet
Er det noen som har begynt å gå i åpen barnehage enda?? Jeg lurer på å ta snuppa med snart. Noen dager virker det som om hun kjeder seg hjemme og det kan vel være godt for meg også å komme meg ut litt.

Kanskje noen kan anbefale meg en bra åpen bhg i Bergen (Fana - Fyllingsdalen)??

vi går i åpen barnehage 2 ganger i uken! ikke i bergen vel å merke.. 4 timer er vel langt å kjøre for å gå der i åpen bhg :P

vi begynte der når em var 6 dager!.. haha (har jobba der da så var vel egentlig derfor vi skulle opp så tidlig ;) )

er knall kjekt!:D go plass å snakke med andre mødre å kjempe kjekt for em ed nye venner å leker

åå..  åpen bhg er så koselig!!  :D

Det er ikke noen åpen bhg her jeg bor.  Men når jeg bodde i Nord-Norge, og jobbet som dagmamma, brukte vi åpen bhg ukentlig. :)   2 ganger i uka dro jeg med meg 4 barn til åpen bhg'en. :)   Var sååå koselig!  

Gikk i Olsvik med storesøster. Skal nok begynne å gå der igjen snart. Også går vi av og til på babysang der.

Snakka med ei venninne i dag[:D] Så kanskje eg skal i åpen barnehage i Fridalen neste uke[:D]

I fyllingsdalen kirke er det åpen bhg man ons tors :)
Der driver vi å henger litt :) kjempekoselig :) så er det barnesang onsdagene kl halv 11, lunch alle de dagene kl halv 12, da betaler man 20 kr så er det skiver og kos :)

Back
Topp