ÅNeiiiiii :-( *oppdatert*

gutt11og?

Elsker forumet
[:(]blod på papiret[:(]
Ikke mye, så forhåpentligvis ikke noe farlig. Men har vært skikkelig øm i magen de to siste dagene, med masse stikkinger i tillegg. Er 12+2 i dag...
Ringte legekontoret nå, og får komme dit kl 11... Off... Er så stressa og lei meg nå[:(]

Da har jeg vært hos legen. Kunne ikke se noe frisk blødning fra livmorhalsen, men så der va noe brunt greier...
Fikk beskjed om å ta det med ro, ta kontakt om det ble verre, for da blir jeg sendt på gynekologisk avd på sykehuset!
Så er sykemeldt ut uken, og neste uke begynner jeg på svangerskapspermisjonen!
Tusen takk for alle lykkeønskninger :)
Setter stooooor pris på det :)

NEEEEIII!!!!![:(] huff, det var ikke bra og høre!! men du blør ikke masse??? så bra att du får komme til legen nå klokken 11 da, håper alt er bra med deg, og så er det sikkert ikke noe galt med spira, sikkert bare blodkar eller noe sånt som har sprekt siden livmoren vokser veldig mye nå!

*sender deg en god klem*

Nei, blør ikke så mye... Håper det er bare ett skjørt blodkar som ikke takla mye stress på jobb det siste døgnet!
Blir forhåpentligvis sykemld på meg ut uka, så er det svangerskapspenger neste...

Krysser alt som krysses kan!!!!!

Satser på at det kun er en uskyldig blødning som gir seg. Lykke til hos legen

uffameg da,som dem andre skriver så håper det e en uskyldig blødnig og alt e bra
krysser alt som kan for det ska gå bra snuppi
moahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Krysser det som krysses kan, håper det bare er en uskyldig blødning.

Å håper det bare er et blodkar ja! Jeg blødde litt i forrige svangerskap, men det var ikke noe farlig.
Lykke til hos legen!

kjedelige greier... håper ikke d er noe galt... [8|] mengen som blør litt innimellom...

uffda..men jeg har trua! så lenge det ikke er mye blod får vi håpe på det beste! lykke til og oppdater her så fort du vet hva det skyldtes. trøsteklem

Hei.
Da jegvar hos legen på 1 kontroll sa han at jeg kunne forvente å få små spor av blødninger den neste mnd. Men det er jo veldig skremmende når det skjer
Håper du får svar på dine spørsmål, og at det ordner seg til det beste for dere.....

Håper alt er bra[:)]

tenker at det er en rift jeg...
mer utsatt for å få sånne rifter når en går gravid.

ORIGINAL: *Stella*

Krysser det som krysses kan, håper det bare er en uskyldig blødning.

sign!

håper det står bra til med deg, ikke noe morro å bli skremt på den måten[:o]
nå får du bare slappe av å kose deg på sofaen med fjernkontrollen i hånda!!!!!!!!
*klem*

ORIGINAL: vevina

håper det står bra til med deg, ikke noe morro å bli skremt på den måten[:o]
nå får du bare slappe av å kose deg på sofaen med fjernkontrollen i hånda!!!!!!!!
*klem*

Tusen takk[:)] har prøvd å slappa av litt ute i sola i dag, men kjenner jeg stresser litt... Får håpe en god natt søvn hjelper på!
Nå skal jeg i familieselskap... Sukk

huh? fikk du ikke ul og sjekket at alt var bra?

du får slappe godt av fremover da... [:)]

ORIGINAL: Alvani

huh? fikk du ikke ul og sjekket at alt var bra?

du får slappe godt av fremover da... [:)]

sign! fikk du ingen svar? klem

Godt at du får slappet av litt nå[:)]

ikke moro og blø[:(] ta det med ro og kos deg med den voksende magen[:)]

Back
Topp