Åneiii, glemte meg bort...

Majzan

Elsker forumet
Spiste koteletter til middag, og spiste surKÅL! Koblet ikke at det var kål liksom... Huff, stakkars lille...blir vel litt ubehag i natt kan jeg tenke meg. Jeg har ikke fått inn rutinene på dette med ammevennlig mat enda jeg! Får så dårlig samvittighet [X(]

Er ikke sikkert hun reagerer på kålen. Får håpe på det beste [:)] nå får du ihvertfall testet det ut så ve du om kan spise kål med god samvittighet eller om du må kutte det ut for nå [:)]

Æsj, jeg satt å siklet på kålrotstappen til mamma ved middag i dag, men klarte å holde meg.

Det værste syntes jeg er sjokoladen, vanskelig å ikke spise den[:-]

Jeg har spist MASSE sjokolade, drikki melk og slikt. Snuppa sliter ikke med luft i det hele tatt [:)] Spiste masse surkål igår og det gikk helt fint [;)] Har flaks med den maten altså! [;)]

Ja vi får håpe på det beste! Kanskje karven gjør susen :-) Kjente bare panikken bre seg i kroppen etter våkenatt i natt, jeg spiste druer OG suppekraft kokt på bl.a. kålrot i går, og sverget å holde meg unna kål, ting som likner på kål, har kål i navnet osv ... [8D] 

ORIGINAL: sandefjordsjente

Jeg har spist MASSE sjokolade, drikki melk og slikt. Snuppa sliter ikke med luft i det hele tatt [:)] Spiste masse surkål igår og det gikk helt fint [;)] Har flaks med den maten altså! [;)]

Jeg drikker nok en liter melk om dagen, heldigvis har hun ikke reagert på det... Elsker melk! Jeg var faktisk ikke klar over det med sjokolade...

Back
Topp