Ånei!!

☆Starlight☆

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Juligull2021
Såååå typisk!!

Isak har blitt forkjølet! Og vi har jo dåp i morgen, så det var jo kjempe flott!![:'(]
Hva bruker dere til snørrete neser på de små?

Sånn var snuppa mi i dåpen og.. Men var snill forde [:)] Saltvann funker som bare det. Løsner snørra masse, så du kan få sugd det ut med sånn nesesuger.
Fant du noe fint i Lillehammer da? Må få se bilde etterhvert da [:)]

saltvann[:D]

saltvann. :)

funket ikke med nesesuger her, men derimot sånn øreballong funker fint som nesesuger, mer trøkk i [:D][8D]

uff så kjedelig...

Saltvann løsner bra opp, men det åpner ikke ordentlig opp om det er skikkelig tett, så vi har måttet ty til ordentlig nesespray for babyer noen gang..
Ellers er morsmelk veldig bra å sprute inn, men nå husker ikke jeg om du ammer....

God bedring!
Håper han er i fin form i morgen og at dåpen går fint! Og ikke minst at dere ikke blir sååå forstyrret med forberedelsene i dag....

Ånei så kjedelig!
Håper det ikke ødelegger noe av dagen i dag og i morgen... [:o]

God bedring til Isak! [:D] Og lykke til i morgen [8D]

Takk for hjelpen, han er heldigvis ikke i dårlig humør! Surkler bare i han når han puster.. må se  få kjøpt sånn nesesuger idag jeg da, ikke godt nok forberedt på sånt jeg[8|]

Har ikke så stor utdrivelse med melken, så tror ikke jeg klarer å sprute han i nesen med det..[8|][8D]
Tror jeg skal få søsteren min til å passe han, mens vi gjør forbredelsene jeg[:)]

Bilder kommer over helga[;)]

Morsmelk anbefales ikke lenger til å ha i nesen, det gjør det bare mer slimete for de små. God bedring til Isak og lykke til i morgen[:)]

Morsmelk fungerer bra her [:D], blir bra med ein gang.
Helsesøsterå mi sa at någen ungar får mer slim av det, andre blir bra [:D]
så det e bara te å prøva seg frem [:)]

Back
Topp