Ånei

Mor til Bitteliten

Andre møte med forumet
Mistet alle symptomer i går . Så lei meg og redd .
Slik var det forrje gang å i 10 + 2 .

Nå er jeg 5+4.. ikke hatt blødning enda . .
Fått meg time på ul på tirsdag så da vet jeg sikkert .

Urettferdig ! Jeg som ønsker meg baby og har planlagt det så lenge

Sorry for klage innlegg men jeg trenger å tømme hjertet for bekymring og skuffelse!
 
Jeg beklager så mye for at du må gjennom dette :( Tirsdag er så lenge til. Har du muligheten til å bli henvist? Så kanskje kan du få det overstått allerede idag eller i løpet av helgen? Sender deg en god og varm klem. Og håper for all del at du bare tar feil :Heartred Jeg håper alt er i orden med din lille spire :Heartred
 
Måtte krangle meg til å få ul på tirsdag .
Gyn ville jeg skulle vente å se .
Men jeg vil ha klart svar
Bare lytter til magefølelsen min .
 
Måtte krangle meg til å få ul på tirsdag .
Gyn ville jeg skulle vente å se .
Men jeg vil ha klart svar
Bare lytter til magefølelsen min .
Måtte selv krangle meg litt frem hos fastlegen min :shifty: Hun henviste meg til Ahus, men gjorde meg forberedt på at jeg kunne få avslag. Noe som var dårlig gjort, for når jeg ble tatt inn på Ahus (etter at gynekologen ringte og bekreftet MA/SA etter TUL) sa jordmor på Ahus at de stort sett tok inn alle :Heartred Det var vanskelig å gå rundt å ikke vite. Jeg selv hadde en veldig dårlig magefølelse :(
 
Krysser fingrene for at alt står bra til likevel:Heartred jeg har mange ganger følt jeg har mistet alt av symptomer, for så at de dukker opp igjen og alt er bra:Heartred
 
Mistet alle symptomer i går . Så lei meg og redd .
Slik var det forrje gang å i 10 + 2 .

Nå er jeg 5+4.. ikke hatt blødning enda . .
Fått meg time på ul på tirsdag så da vet jeg sikkert .

Urettferdig ! Jeg som ønsker meg baby og har planlagt det så lenge

Sorry for klage innlegg men jeg trenger å tømme hjertet for bekymring og skuffelse!
Krysser fingrene for deg at magefølelsen er feil og at alt er bra likevel. Håper du har noe fint å fylle helgen med i mellomtiden.
 
Back
Topp