Ånei!

Aromage

Betatt av forumet
*Sorry detaljer om underlivet*

Jeg merka det starta allerede igår at jeg begynte å klø/svi noe voldsomt på de ytre og indre kjønnsleppene. Ikke noe i eller rundt skjedeåpningen. Det gjør faktisk vondt når det starter.

Flere som har opplevd det?

Skal til legen på mandag så skal nevne det da.
 
*Sorry detaljer om underlivet*

Jeg merka det starta allerede igår at jeg begynte å klø/svi noe voldsomt på de ytre og indre kjønnsleppene. Ikke noe i eller rundt skjedeåpningen. Det gjør faktisk vondt når det starter.

Flere som har opplevd det?

Skal til legen på mandag så skal nevne det da.

Dette høres ut som sopp, veldig vanlige i svangerskap. Vask bare med vann og gå mest mulig med kjole og truseløs hjemme :)
 
Ååå sopp er kjipe greier!! Håper det gir seg fort!
 
Det føles helt forferdelig ut! Jeg har hatt sopp i/rundt skjedeåpeningen før, men aldri på kjønnsleppene :smiley-ashamed008 Det brenner på en måte. Blærh. Er veldig glad jeg skal til legen på mandag kjenner jeg.

Men kan sopp gå over av seg selv? For har lest som dere sier at det er normalt i gravditeten, men det er vel ikke bra å spørre for mye greier der nede når man er gravid?
 
Det føles helt forferdelig ut! Jeg har hatt sopp i/rundt skjedeåpeningen før, men aldri på kjønnsleppene :smiley-ashamed008 Det brenner på en måte. Blærh. Er veldig glad jeg skal til legen på mandag kjenner jeg.

Men kan sopp gå over av seg selv? For har lest som dere sier at det er normalt i gravditeten, men det er vel ikke bra å spørre for mye greier der nede når man er gravid?
Du kan trygt bruke canesten under svangerskap :)
Det eneste du må huske er at hvis du skal bruke sånn vagitorie så må du dytte den oppi med fingrene og ikke bruke den pinnen :)
God bedring :)
 
Du kan trygt bruke canesten under svangerskap :)
Det eneste du må huske er at hvis du skal bruke sånn vagitorie så må du dytte den oppi med fingrene og ikke bruke den pinnen :)
God bedring :)

Signerer dette, i tillegg til at sopp i svangerskapet bør behandles fordi det kan føre til blødninger fra slimhinnene, og det er i seg selv vanlig i svangerskap, men likevel skremmende og noe man helst vil unngå.

Det føles helt forferdelig ut! QUOTE]
 
Sopp er helt jævlig! :dead: Hadde det i fjor etter 3 antibiotikakurer, måtte til slutt behandle det med en egen kur. Canesten er jo fint å smøre med da, så det ville jeg kjøpt :)
 
Back
Topp