Ånei

AlleGodeTingeErTre<3

Forelsket i forumet
Jeg blør. Livmorhalsen er helt flatet ut. Nå mister jeg vel. Aldri gjort det før :( Er på flyplassen med mannen og vil ikke si det. Skal inn i flyet snart. Trur jeg svimer av, panikk

Uff. Uansett hva som skjer så pust og prøv å slapp av. Kansje hvis du sier det til mannen sin så kan Han støtte seg? Lykke til❤

Jeg blør. Livmorhalsen er helt flatet ut. Nå mister jeg vel. Aldri gjort det før :( Er på flyplassen med mannen og vil ikke si det. Skal inn i flyet snart. Trur jeg svimer av, panikk
Åh, kjære deg♡ fortell det til mannen din, la han støtte deg og prøv å tenk at det er en mening med det.. det er skikkelig hardt, det vet jeg, men som oftest mister man for at babyen ikke er levedyktig :-/
Sender deg mange klemmer♡

Ånei :( Er så kjipt når man begynner å blø men er ikke sikkert det er negativt. Er vel flere her som har blødd og det har gått bra med :) Blir du mye? Skal du reise langt vekk? Kanskje du kan gå til legevakten i morgen, vet ikke om de har ul der. Kjipt å gå hele helgen å bekymre seg.

Nei, Så leit å høre :( Skjønner at det er vanskelig å snakke om med tanke på stedet dere er på nå, men kanskje greit å fortelle han slik at du slipper å gå gjennom det alene? Masse lykke til!

Ånei! Blør du mye? Det kan fortsatt bare være uskyldig! <3

Krysser fingrene for at det er uskyldig:Heartpink

Hvor mye blør du? Jeg har blødd hele uka, legen skal ringe med svar på mandag... Jeg krysser fingerne for deg og meg! Og snakk med mannen din, jeg hadde ikke klart meg uten å prate med min..:)

Jeg blødde når jeg var 5+2. Føltes ut som en foss som aldri tok slutt. Men føltes verre enn det var. Er nå 27+1 med en røver i magen:)

Å nei, kjære deg, for en fæl opplevelse. Håper flyturen har gått greit og at du har fått sagt det til mannen din. Sender en god varm klem<3

Sitter på flyet til Oslo. Har fortalt han. Vi skal hente bil og kjøre hjem til Alta gjennom Sverige i kveld så blir ikke noe legebesøk før mandag. Har to barn og blødde aldri med de. Er bare 4+2 i dag så er vel en sa da :(

Håper det gir seg og bare er ufarlig blødning!

Vet noen pleier å blø litt rundt tiden de skulle hatt mensen..
Håper det er uskyldig!

Blør du mye?

Ikke enkelt å være på reise i en sånn situasjon. Håper alt er bra! :Heartred

Back
Topp