AlleGodeTingeErTre<3
Forelsket i forumet
Jeg blør. Livmorhalsen er helt flatet ut. Nå mister jeg vel. Aldri gjort det før Er på flyplassen med mannen og vil ikke si det. Skal inn i flyet snart. Trur jeg svimer av, panikk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, kjære deg♡ fortell det til mannen din, la han støtte deg og prøv å tenk at det er en mening med det.. det er skikkelig hardt, det vet jeg, men som oftest mister man for at babyen ikke er levedyktig :-/Jeg blør. Livmorhalsen er helt flatet ut. Nå mister jeg vel. Aldri gjort det før Er på flyplassen med mannen og vil ikke si det. Skal inn i flyet snart. Trur jeg svimer av, panikk
Å nei, kjære deg, for en fæl opplevelse. Håper flyturen har gått greit og at du har fått sagt det til mannen din. Sender en god varm klem<3Jeg blør. Livmorhalsen er helt flatet ut. Nå mister jeg vel. Aldri gjort det før Er på flyplassen med mannen og vil ikke si det. Skal inn i flyet snart. Trur jeg svimer av, panikk
Håper alt er bra. Men føler at alt håp er ute her klem til degHvor mye blør du? Jeg har blødd hele uka, legen skal ringe med svar på mandag... Jeg krysser fingerne for deg og meg! Og snakk med mannen din, jeg hadde ikke klart meg uten å prate med min..
Blør som om det er mensen som kommer. Er tynt blod, ikke slim eller noe annet der. Vet ikke hvordan man blør når man mister. Aldri mistet førVet noen pleier å blø litt rundt tiden de skulle hatt mensen..
Håper det er uskyldig!
Blør du mye?
Jeg ventet med å ta deg ned fra terminlisten til du er sikker på hvordan utfallet blir♡ mange kan blø uten at det er farlig♡Blør som om det er mensen som kommer. Er tynt blod, ikke slim eller noe annet der. Vet ikke hvordan man blør når man mister. Aldri mistet før
Takk <3Jeg ventet med å ta deg ned fra terminlisten til du er sikker på hvordan utfallet blir♡ mange kan blø uten at det er farlig♡