Ånei..

Anili

Forelsket i forumet
Akkurat i det jeg har senket skuldrene etter at legen "godkjente" de dårlige HCG-tallene mine, begynner neste bekymringen. Nå har jeg begynt å blø, det startet med bittelitt brun utflod sent i går kveld. I morges var det litt rødt blod når jeg tørket meg, og etter å ha sovet et par timer til nå er det brunt blod når jeg tørker meg.

Ingenting i bindet eller do ennå, men nå har jeg lagt i senga frem til nå så mulig det blir mer når jeg er oppe og går. Ingen smerter så langt...

Vet at håpet teoretisk sett ikke er ute, og at mange blør i svangerskapet, men sammen med de lave HCG-målingene mine begynner det å bli vanskelig å tro det skal bli en baby ut av dette.

Skal ordne meg legetime i morgen, vet de ikke kan gjøre noe men må ihvertfall snakke med legen. Tror jeg må be om litt sykemelding også, er helt nervevrak nå:(

Så trist at du må gå gjennom så mye :( sønner at du blir bekymret når det blir sånn. Er utrolig tungt å gå sånn, har vært der selv. Tror du trenger en sykemelding ja. Blir helt ødelagt av å gå å ikke vite om ting skal gå bra eller ikke.

Jeg håper jo at det går helt bra, og som du selv er klar over så trenger det ikke bety noen ting :-)

God klem fra meg❤

Skjønner bekymringene dine så godt! Grusomt å blø.... Håper vi slutter å blø snart, og at alt er bra med de små spirene våre! <3

Nei å nei :( syns jeg virkelig du har fått nok altså, krysser fingrene for at det stopper opp snart.....

Huff, sånt tærer så på.Har også blødd/spottet en uke. Har gitt seg nå heldigvis. Er forferdelig den følelsemessige karusellen.

Ønsker deg all lykke til <3

Huff, sånt tærer så på.Har også blødd/spottet en uke. Har gitt seg nå heldigvis. Er forferdelig den følelsemessige karusellen.

Ønsker deg all lykke til <3
Takk:) Hvor langt var du på vei når blødningene startet? Har du hatt smerter?

Off skjønner virkelig at du er bekymret. Det hadde jeg også vært. Må være utrolig utmattende å gå rundt og ikke vite!

Takk:) Hvor langt var du på vei når blødningene startet? Har du hatt smerter?

Blødningen/spottingen startet når jeg var 4+4 avtok etterhvert og stoppet helt når jeg var 5+4 ca. Har ikke hatt noen smerter. Var på UL når jeg var 5+1 og da såg alt ut som det skulle. Kunne heller ikke se hvor blødningen/spottingen kom fra. Har ny UL til tirsdag når jeg er 6+1 og jeg er veldig spent.

Du skal tro jeg har googlet mye i det siste og det er faktisk ikke unormalt ha blødning i svangerskapet. Håper det er uskyldig blødning hos oss begge. :)

Blødningen/spottingen startet når jeg var 4+4 avtok etterhvert og stoppet helt når jeg var 5+4 ca. Har ikke hatt noen smerter. Var på UL når jeg var 5+1 og da såg alt ut som det skulle. Kunne heller ikke se hvor blødningen/spottingen kom fra. Har ny UL til tirsdag når jeg er 6+1 og jeg er veldig spent.

Du skal tro jeg har googlet mye i det siste og det er faktisk ikke unormalt ha blødning i svangerskapet. Håper det er uskyldig blødning hos oss begge. :)
Krysser fingrene for oss ja:)

Håper alt er bra med deg og at blødningene har stoppa opp nå! :)

Så mange som 1/4 gravide blør i første trimester, uten at noe er galt..

Har roet seg utover dagen ja, såvidt bittelitt brunt på papiret nå når jeg tørker meg. Har ikke kommet noe i truseinnlegget siden det startet, så det er jo veldig små mengder det er snakk om. Det har ikke vært noe friskt rødt siden i morges, kun brunt.

Har bestilt legetime til i morgen, får høre hva de sier. Regner med å bli avspist med "vent og se", men skal prøve å presse på litt for UL. Blir gal av dette....Symptomene har heller ikke økt, og etter 2 svangerskap med masse kvalme er det litt rart å ha kommet til uke 6+2 uten fnugg av kvalme. Føler at alle ting sammenlagt peker i feil retning...:(

Back
Topp