Ånei!!! :(

s.m.å.e.n

Glad i forumet
Har kastet opp KRAFTIG hele helga. spiste STERK mat på fredag kveld, og tror det er derfor. Har sprengte boldkar i begge øynene, så fælt at man ikke ser det hvite, det er bare rødt! Ser grusom ut!
Uansett, nå har det begynt å komme brunlig utfold... :( kan det være at jeg mister nå? At det var derfor jeg kastet opp? Åååhh! Er så redd.... :(

off å off! hørest heilt forferdeligt ut :( har desverre ingen erfaring om det meg brunlig utflod, men det kan ver andre grunner til også :)
Eg kastet opp fæle forriging (delvis denne gongen også) og kvalme og oppkast er ikkje eit symptom på abort :)
eg har faktisk lest ein eller anna plassen at til kvalmare ein er, til mindre risiko er det for abort :)

Brunlig utflod er ikke noe kjekt, men husk at det er like vanlig å ha det som å ikke ha det. Det skal bare en ørliten bloddråpe til for at utfloden blir brun.

Jeg tror ikke du har spydd fordi du mistet, eller mistet fordi du spydde...

Prøv å slapp av :-)

Sist kasta jeg opp av hvitløk og jordbær. Er mye som inneholder bittelitt hvitløk fant jeg ut... Så tror ikkje oppkasten skyldes noe anna enn at du er gravid og kanskje maten :-) men uff så forferdelig :-( håper alt er bra :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Åååhh.... Så da kan det være bare pga av maten da...
Har lest litt og funnet ut at dersom man har kraftig oppkast kan man sprenge blodkar også i underlivet... Hååååper det kan kanskje bare være derfor denne brunlige utfloden! Er litt roligere nå, får vel bare vente og se...

Lurer på om jeg ser et mønster i kvalmen her.. Appelsinjuice tror jeg gjør meg verre. Sterk, fet mat likeså.. Men ikke sikker.. Hvis du også reagerer på sterk mat kan det jo stemme :)

Det går nok helt fint ;-) hadde holdt meg borte fra sterk mat litt og prøve lite om gangen når du vil prøve igjen :-) men sist kunne jeg ikke spise chips en gang pga bittelitt hvitløk i og noen sauser, leste på alt. Så man kan bli litt rar av å gå gravid. Nå kan jeg spise alt :-) utenom sitrus pga jeg er allergisk (ble det etter sist graviditet). Men tenk alt som skjer i kroppen :-) ikke rart at kroppen er litt rar :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Back
Topp