Jubla visst litt for tidlig for 12 uker i dag.... Var på do i sted, og det var friskt blod på papiret:-( veldig redd for at dette går feil vei:-(
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
signererÅånei krysser fingrene for at det ikke er noe farlig... Håper du får sjekka det fort
Har du noen smerter? Selv har jeg blødd rikelig friskt blod i over ei uke, alt er bra med knøttet i magen.. Gynekologen sa at dersom man mister når man er så langt på vei, så merker man det! Krysser fingrene for at det er ei ufarlig blødning!
Ja, var på tidlig ul på mandag, og bebisen hoppa å spratt som bare det. Ble bare litt redd her, har jo fortalt familien nyheten i dag, håper ikke jeg trenger å komme med kontrabeskjed:-(Får håpe det er en ufarlig blødning. Har du vært på tidlig ul?
Appen
Har ingen smerter, bare friskt blod. Det har heldigvis gitt seg litt nå, så skal se det an litt i helga...Har du noen smerter? Selv har jeg blødd rikelig friskt blod i over ei uke, alt er bra med knøttet i magen.. Gynekologen sa at dersom man mister når man er så langt på vei, så merker man det! Krysser fingrene for at det er ei ufarlig blødning!
Har heldigvis begynt å gi seg litt nå, så ser det an i helga...Åånei krysser fingrene for at det ikke er noe farlig... Håper du får sjekka det fort
Har ingen smerter, bare friskt blod. Det har heldigvis gitt seg litt nå, så skal se det an litt i helga...
Takk for at du skreiv det er 13 uker på vei med min første,og livredd for at noe skal skje xD men man burde vel merke det ja,er jo endel som har utvikla seg inni der