Ånei:-(

nr3juni2014<3

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Jubla visst litt for tidlig for 12 uker i dag.... Var på do i sted, og det var friskt blod på papiret:-( veldig redd for at dette går feil vei:-(

Sent from my iPhone using BV Forum

Får håpe det er en ufarlig blødning. Har du vært på tidlig ul?

Appen

Har du noen smerter? Selv har jeg blødd rikelig friskt blod i over ei uke, alt er bra med knøttet i magen.. Gynekologen sa at dersom man mister når man er så langt på vei, så merker man det! Krysser fingrene for at det er ei ufarlig blødning!

Åånei :o krysser fingrene for at det ikke er noe farlig... Håper du får sjekka det fort :(

Åånei :eek: krysser fingrene for at det ikke er noe farlig... Håper du får sjekka det fort :(

signerer

Har du noen smerter? Selv har jeg blødd rikelig friskt blod i over ei uke, alt er bra med knøttet i magen.. Gynekologen sa at dersom man mister når man er så langt på vei, så merker man det! Krysser fingrene for at det er ei ufarlig blødning!

Takk for at du skreiv det:) er 13 uker på vei med min første,og livredd for at noe skal skje xD men man burde vel merke det ja,er jo endel som har utvikla seg inni der:)

Får håpe det er en ufarlig blødning. Har du vært på tidlig ul?

Appen
Ja, var på tidlig ul på mandag, og bebisen hoppa å spratt som bare det. Ble bare litt redd her, har jo fortalt familien nyheten i dag, håper ikke jeg trenger å komme med kontrabeskjed:-(

Har ingen smerter, bare friskt blod. Det har heldigvis gitt seg litt nå, så skal se det an litt i helga...

Åånei :o krysser fingrene for at det ikke er noe farlig... Håper du får sjekka det fort :(

Har heldigvis begynt å gi seg litt nå, så ser det an i helga...

Takk for støtte jenter, dere er gode<3

Har ingen smerter, bare friskt blod. Det har heldigvis gitt seg litt nå, så skal se det an litt i helga...

Det at du ikke har smerter, er et godt tegn:) Så bra at det har gitt seg, ekkelt når sånne ting skjer. Krysser fingrene for at blodet holder seg unna nå!! :)

Takk for at du skreiv det:) er 13 uker på vei med min første,og livredd for at noe skal skje xD men man burde vel merke det ja,er jo endel som har utvikla seg inni der:)

Hun var veldig flink til å berolige meg :) , hun sa at fosteret er såpass stort nå, at en spontanabort ville definitivt merkes. Krysser fingrene for at det går bra med oss alle<3

Huff da, skjønner at du blir redd. Men kjempebra hvis det har roet seg og du ikke har smerter :) det er jo veldig vanlig med små blødninger, at små blodkar sprekker eller at det blir små rifter i slimhinnene under en graviditet. Krysser fingre for at mini spreller og koser seg i magen :D (når du har sett et bankende hjerte er det jo veldig god sjanse for at det går bra)

Om man mister så langt i svangerskapet så merker man det, smerter og det er klumper osv.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har fortsatt litt blodig utflod, men prøver å ta det litt med ro slik at jeg ikke framprovoserer noe...

sniker fra mars: kan det hvere morkaka som tuller litt? er du bekymret. ring fødeavdelingen, legevakten. eller vent til mandag. ikke løft tungt nå.

En av fem opplever å blø - ta det helt med ro, det går nok bra :-) Jeg har selv blødd friskt, i flere timer vell og merke, men ALT så bra ut på UL ;)

Back
Topp