Ånei!!!

Aleksing

Elsker forumet
*MIA*
Påskeliljene 2022 ❤️
Småen og mannen har omgangssyke, og nå sitter jeg og kjenner jeg blir mer og mer kvalm, og er plutselig kald og småsvimmel:confused: jeg vil ikke ha spying i bursdagsgave!!!!!

Har du bursdag i morgon?:)

Og eg føler med deg. Her fekk vi den alle sammen. Eldstemann hadde spydde lørdagen, så fekk eg og far det natt til onsdag.. og ni begynte onsdags morgon :/ stakkars liten :/

Men god bedring. Er dokke heldige er det kun ein dagssjuke, og litt slakk i nokon dager.. :)

Jepp, da er det bursdag gitt:)

Håper jeg slipper helt unna, jeg har ikke omgangssyke på 20 år, så jeg håper det fortsetter sånn:p men så heldig er jeg vel ikke når de andre i huset har fått det. Får håpe jeg får den milde varianten ja, selv om gubben ikke ville si det sånn hadde ihvertfall han det;)

Jepp, da er det bursdag gitt:)

Håper jeg slipper helt unna, jeg har ikke omgangssyke på 20 år, så jeg håper det fortsetter sånn:p men så heldig er jeg vel ikke når de andre i huset har fått det. Får håpe jeg får den milde varianten ja, selv om gubben ikke ville si det sånn hadde ihvertfall han det;)

Får håpe du får det ut ræva og ikke begynner å spy. :P Det verste er den der kvalmen og magesmertene rett før spyinga. :( :puke :puke

hahaha:P Mannfolk :P Min kjære seier det sjøl, "når vi mannfolk blir sjuke, så blir vi skikkelig sjuke":P

Hadde det i sommar også, men utenom det har vi ikkje vert spesielt plaga:)

Back
Topp