ÅNEI!!

simsa

Betatt av forumet
Jeg blør litt... Håper virkelig ikke dette betyr noe... uff..

Ånei! Krysser fingrene for at det er en helt ufarlig blødning!

*klemme*

:( men er jo mange som blør gjennom hele svangerskapet! Så krysser fingrene for deg!

Kjenner jeg har vondt i magen også... Men det kan jo være fordi jeg er redd..

Krysser fingrene for deg!
Har du kontaktet legevakt, kan tenkes de kan berolige deg litt?!
Det er mange som blør litt hele svangerskapet.

Krysser fingrene for deg! Klemmer

Uff, krysser fingrene for en helt ufarlig blødning. Veldig vanlig å spotte litt under første trimester, gjorde dette selv da jeg gikk med sønnen min. Men skjønner bekymringen din, håper blødningene avtar fort...

Håper virkelig det gir seg! Som alle andre over sier er det mange som blør gjennom hele svangerskapet, så krysser fingrene for at det går bra

Takk for støttende ord! Har ikke kontakta lege, tror ikke de får gjort så mye fra eller til.. Det var litt mørkt blod i do i dag tidlig og litt rosa på papiret de 2-3 første do-turene, men nå har det gitt seg..Er fortsatt nervøs.. Men er vel en god sjans for at det er ufarlig når det gir seg så fort? Vi hadde sex i går og jeg har hatt en tendens til å blø etter sex innimellom før jeg ble gravid også...

Hvor mye blør du da? Og hvor ofte og har du smerter?
Litt blod er som regel ufarlig, men blør du hele tiden, og mer og mer må du ringe legen.
Jeg begynte å blø litt, kom noen dråper nå og da. Jeg ringte legen med en gang. 
Det viste seg at det var starten på en SA. jeg mista her for noen dager siden.. :'(
Ikke for å skremme deg altså. Men blør du, så ring legen uansett!!! Og kom deg til legen for å få sjekka det, så slipper du å gå å bekymre deg.
 Krysser fingrene for deg! :) 

Veslesnuppis skrev:
Hvor mye blør du da? Og hvor ofte og har du smerter?
Litt blod er som regel ufarlig, men blør du hele tiden, og mer og mer må du ringe legen.
Jeg begynte å blø litt, kom noen dråper nå og da. Jeg ringte legen med en gang. 
Det viste seg at det var starten på en SA. jeg mista her for noen dager siden.. :'(
Ikke for å skremme deg altså. Men blør du, så ring legen uansett!!! Og kom deg til legen for å få sjekka det, så slipper du å gå å bekymre deg.
 Krysser fingrene for deg! :) 

Jeg blør ikke lenger nå. Kommer bare litt mikroskopisk rosa på papiret (så vidt man ser noe) Har ikkeno særlig mer stikninger/kramper i magen enn hva jeg har hatt siden starten.. Får se hva som skjer de nærmeste dagene og ta det derfra..

Da får vi krysse fingrene for at du ikke får mere blødninger. Men blør du mer så ta deg en tur til legen. :)

Veslesnuppis skrev:
Da får vi krysse fingrene for at du ikke får mere blødninger. Men blør du mer så ta deg en tur til legen. :)

Det skal jeg gjøre! :)

Ei venninne av meg sa at det kunne være lurt å ringe føden istedet for lege. For der kan man få innvendig UL. Da får man ihvertfall et svar! :)

I dag var det så og si ikkeno brun utflod. Ikke har jeg hatt noe vondt enda heller.. Har fått bestili meg tidlig UL neste mandag. Greit å få ting bekrefta! Men nå føles det ut som en eeeeeevighet til mandag!!

simsa skrev:
I dag var det så og si ikkeno brun utflod. Ikke har jeg hatt noe vondt enda heller.. Har fått bestili meg tidlig UL neste mandag. Greit å få ting bekrefta! Men nå føles det ut som en eeeeeevighet til mandag!!

Uff jeg skjønner, tide kommer til å snegle seg avgårde!
Prøv å finn på ting så du slipper å sitte der og tenke på det hele tiden, så går ihvertfall tiden liiiitt fortere!

åå! :( håper det var en helt uskyldig blødning, og at du slippe mer sånt noe. har hørt at det er vanlig å blø etter sex i begynnelsen, så kan jo absolutt være det:)
krysser fingrene for at spira di holder seg der!!

Krysse fingran førr deg eg :) Dettan går bra skal du se :) På mandag så får du/dåkker se ei lita spira som har klort seg fast der inne :))

Dere er nå så søte da!! :-) Virkelig glad for å ha noen å dele bekymringer med!!

Back
Topp