Ånei...

Precious09

Andre møte med forumet
Når jeg tørket meg i sted, oppdaget jeg litt blodig slim på papiret.. Dette kan jeg ikke huske å oppleve i forrige graviditet, så blir over nervøs med en gang.. Festeblødningen hadde jeg forrige uke, og er ca 5 uker på vi idag.. Håper ikke det er noe SA på gang.. Kom gjerne med gledelige erfaringer om blødninger og forsatt vellykket svangerskap som kan roe meg litt.. :)

har ingen erfaringer dessverre... krysser fingrene for at det ikke er noe å bekymre seg over :) 

Litago2småtroll skrev:
Har desverre ingen erfaring som kan hjelpe, men håper det ikke er noe å engste seg for!!:)

sign

Ingen erfaring, men har jo hørt det er like normalt å blø litt som og ikke blø. har ei vennine som blødde en gang i uke 5, og ikke noe mer. Har en frisk 2 åring i dag :)
så dette skal gå bra

Noen får rett og slett noen blødninger tidlig i svangerskapet spesielt:) Behøver ikke være noe å bekymre seg for:)
Det er noen som han mensen lignende blødninger helt frem til fødsel også, og får en frisk liten bebis for det:):)

Jeg hadde kraftlig blødning fra uke 5 til 6, og deretter småblødninger til jeg nærmet meg 10 uker.. Og jeg har en frisk snart 16 mnd gammel gutt nå !
Da jeg blødde første gangen var det slim slik som du forklarer, jeg dro på legevakten og de sa jeg hadde en S.A. MEN jeg nektet å tro på de, siden jeg hadde gledet meg sånn... 
Tok derfor en tidlig ultralyd uken etter og der fant de en liten baby med et bankende hjerte <3
Hun fortalte at mange svangerskap begynner som tvillinger, men at ene forsvinner... Og at man derfor kan blø.. 

Så ikke mist håpet <3
God klem!!

Jeg hadde kraftlig blødning fra uke 5 til 6, og deretter småblødninger til jeg nærmet meg 10 uker.. Og jeg har en frisk snart 16 mnd gammel gutt nå !
Da jeg blødde første gangen var det slim slik som du forklarer, jeg dro på legevakten og de sa jeg hadde en S.A. MEN jeg nektet å tro på de, siden jeg hadde gledet meg sånn... 
Tok derfor en tidlig ultralyd uken etter og der fant de en liten baby med et bankende hjerte <3
Hun fortalte at mange svangerskap begynner som tvillinger, men at ene forsvinner... Og at man derfor kan blø.. 

Så ikke mist håpet <3
God klem!!

Har ingen personlige erfaringer, men det sies vel at mange kan blø litt uten at det har noen ting å si. Slimhinnene er ekstra skjøre når man er gravid, og så lenge det bare er litt på papiret og du ikke har magesmerter, så trenger det ikke bety sa. Krysser for at alt står bra til med spiren din. Skulle det komme mer blod, så ta kontakt med legen din og få en kontroll :)

Takk for alle svar, godt å høre historier der blødninger ikke har vært noe.. Selv om jeg har lest det over alt og egentlig vet at det kan være normalt, så føler jeg det er bedre å høre det direkte fra dere :) Jeg hadde jo håpte at siden dette er min andre graviditet at jeg ikke sku gå beskymret over alt, men viser seg at jeg er mer beskymra denne gang enn med førstemann, Hehe.. Første gang greide jeg bare ta alt som det kom :) Men satser på at det går like bra denne gangen !

Ingen erfaring nei, men som de andre sier det kan være like vanlig som å ikke blø i det hele tatt:) håper det ikke er noe å bekymre seg over for din del:) Krysser fingrene:)

Det er ikke noe kjekt å oppleve blødning under svangerskapet, men har selv gjort det. Endte uansett opp med en frisk og rask gutt. Det trenger ikke ha noen som helst betydning. Jeg har ingen erfaring med spontan abortering...og håper jeg heller aldri får erfare det heller.

Lykke til. Det går forhåpentligvis bra :-)

Jeg har hatt en STOR blødning dette svangerskapet. Så stor at jeg måtte bruke tampong. Kom blodig slim og greier.
Men HCG har økt veldig bra og jeg har masse graviditetssymptomer så ser ut som alt har gått bra likevel =)
(skal på ul i morgen for å sjekke for sikkerhets skyld)

Såå tror ikke du trenger å bekymre deg altså!=)

Back
Topp