Littelent
Flørter med forumet
Blør igjen...
Hadde en blødning i uke 8, da gikk det helt fint. Våknet i natt med ganske stor blødning, og blødd i hele dag. Skal på ultralyd i morgen.. Skikkelig ekkelt det her! Har ikke vondt så håperhåperhåper at det går bra denne gangen også..
-------------------------------------------------------------
Oppdatering: Da har jeg vært på ultralyd! Og alt så bra ut
En liten sprellende krabat som jeg kjente sparket tilbake når han herjet med ultralyden inni der. Det ble GU innvendig ultralyd for å se hvor blødningen kom fra.
Det gikk ganske fort, men han fant ingen årsak til blødningen denne gangen (sist var det kanten av morkaka som løsnet). Men han sa at jeg ganske sikkert kom til å blø flere ganger i dette svangerskapet, uten at det var noe farlig, jeg fikk komme tilbake hvis det ble ennå mer enn denne gangen (og det var jo ganske mye nå).
Puster ihvertfall lettet ut, takk for god støtte jenter :)
Hadde en blødning i uke 8, da gikk det helt fint. Våknet i natt med ganske stor blødning, og blødd i hele dag. Skal på ultralyd i morgen.. Skikkelig ekkelt det her! Har ikke vondt så håperhåperhåper at det går bra denne gangen også.. -------------------------------------------------------------
Oppdatering: Da har jeg vært på ultralyd! Og alt så bra ut
Det gikk ganske fort, men han fant ingen årsak til blødningen denne gangen (sist var det kanten av morkaka som løsnet). Men han sa at jeg ganske sikkert kom til å blø flere ganger i dette svangerskapet, uten at det var noe farlig, jeg fikk komme tilbake hvis det ble ennå mer enn denne gangen (og det var jo ganske mye nå).
Puster ihvertfall lettet ut, takk for god støtte jenter :)