Ånei.... Oppdatert!

Littelent

Flørter med forumet
Blør igjen... emoticon Hadde en blødning i uke 8, da gikk det helt fint. Våknet i natt med ganske stor blødning, og blødd i hele dag. Skal på ultralyd i morgen.. Skikkelig ekkelt det her! Har ikke vondt så håperhåperhåper at det går bra denne gangen også.. 

-------------------------------------------------------------

Oppdatering: Da har jeg vært på ultralyd! Og alt så bra ut En liten sprellende krabat som jeg kjente sparket tilbake når han herjet med ultralyden inni der. Det ble GU innvendig ultralyd for å se hvor blødningen kom fra.
Det gikk ganske fort, men han fant ingen årsak til blødningen denne gangen (sist var det kanten av morkaka som løsnet). Men han sa at jeg ganske sikkert kom til å blø flere ganger i dette svangerskapet, uten at det var noe farlig, jeg fikk komme tilbake hvis det ble ennå mer enn denne gangen (og det var jo ganske mye nå).
Puster ihvertfall lettet ut, takk for god støtte jenter :)

Ånei! Det er jo så skummelt! Godt du skal på ul i morgen sånn at du slipper å lure så lenge.. Selv om timene går utrolig sakte når man venter på sånne ting... :( Men ser at du er 14 uker. Det er helt sikkert en ufarlig blødning! Krysser fingrene for det! God klem

Uff, skjønner du blir bekymret:( må bare prøve å tenke positive tanker frem til i morgen. Og det er jo mange av oss som fortsatt er på mai-forumet:) ønsker deg masse lykke til og sender en haug med klemmer din vei!!

Uff, skjønner du blir bekymret:( må bare prøve å tenke positive tanker frem til i morgen. Og det er jo mange av oss som fortsatt er på mai-forumet:) ønsker deg masse lykke til og sender en haug med klemmer din vei!!

Huffda.. skjønner at du er bekymret! Bra du skal få sjekket det opp i morgen, håper det er noe ufarlig og at du får det bekreftet i morgen. Skal krysse fingre for deg.

Tusen takk for lykkeønskninger og klemmer! Prøver å tenke positivt, men det er ganske nervepirrende å gå og vente.. Blir godt å få det avklart i morgen!

Lykke tiL!
Håper timene går kjapt fram mot UL og krysser ifngrene hardt for at det er en ufarlig blødning og at du får se en sprell levende baby på skjermen.

Usj, skummelt! Satser på noe uskyldig. Godt du ikke har noen smerter. Det peker i rett retning :) Masse lykke til i morgen! *klem*

Høres ut som når jeg blødde i uke 11+4 i dette svangerskapet og uke 13 i forrige svangerskap. Da var det pga morkaka. Var skikkelig styrtblødning. Hos meg så dabba det av etter hvert. Gjorde ikke vondt. I første svangerskap var det pga en liten flik på morkaka hadde revna for jeg hadde bært noe tungt. Denne gangen var det pga den flytta litt på seg mens livmora vokste.
Krysser for at dette gjelder deg også!!!

Ååååh, kjære du, jeg håper så inderlig inderlig at dette går bra!!! Har tenkt masse på deg siden igår og jeg krysser alt jeg har nå for at du kommer tilbake med strålende nyheter snart!! Det er jo som folk sier her, flere av oss som har blødd og det har gått bra. Vi får håpe og tro at det er en rift i morkaka eller noe i den duren. Dette skal gå bra!!!
Masse lykke til på ultralyd!!! :-)

Lykke til i dag!!

Oppdatert i første innlegg 

Åååååååååååååååååååååh, nå ble jeg så glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fantastiske nyheter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nå må du love og ta det med ro framover!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke noe mer stress!!! Jobben klarer seg fint uten at du stresser hit og dit og jobber deg sprø!
Så herlig altså, nyt dagen!!!!!!!!!!!!!

Takk, takk mittandre! Ganske glad og lettet nå :) Skal prøve å roe ned litt framover, også håper  jeg overskuddet er på vei tilbake snart! Klem

Jippi!! Fantastiske nyheter!!! :-D Nå ble jeg glad! *klem*

hurra for gode nyheter! Og ja, du må prøve å ta det roligere framover, så du slipper blødninger igjen!

Back
Topp