Ånei, hva skjer nå?

*Maya*

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Novemberfnuggene 2023
Kom fra sykehuset etter å ha tatt første blodprøve for å se hcg stigning. Gikk på do og der ser jeg lys beige spott :nailbiting: Håper ikke dette er på vei til å gå galt nå :sad010Går på Lutinus for å se om det kan hjelpe på å holde fast spira men kanskje det ikke hjelper likevel da. Jeg orker bare ikke å starte på ny runde med prøving :( Orker ikke orker ikke orker ikke :( Det var ikke noe blod. Men den guffa som renner ut etter Lutinuspillene var farga lys beige. Den pleier jo å være kritthvit

Kom fra sykehuset etter å ha tatt første blodprøve for å se hcg stigning. Gikk på do og der ser jeg lys beige spott :nailbiting: Håper ikke dette er på vei til å gå galt nå :sad010Går på Lutinus for å se om det kan hjelpe på å holde fast spira men kanskje det ikke hjelper likevel da. Jeg orker bare ikke å starte på ny runde med prøving :( Orker ikke orker ikke orker ikke :( Det var ikke noe blod. Men den guffa som renner ut etter Lutinuspillene var farga lys beige. Den pleier jo å være kritthvit
Krysser fingrene! ❤️

Håper virkelig det bare er uskyldig! :Heartred

Stor trøste klem til deg, håper det bare var tilfeldig :Heartred

Det kan være alt fra slimhinner som blør litt, til utflod som har skiftet litt farge. Tror ikke du bør være redd og beskymret før du begynner å blø som om det skulle vært mensen❤️

Det kan være alt fra slimhinner som blør litt, til utflod som har skiftet litt farge. Tror ikke du bør være redd og beskymret før du begynner å blø som om det skulle vært mensen❤️
Men jeg bruker Lutinus progesteronstøtte. Hindrer ikke den blødning? Eller blør man uansett hvis en SA begynner?

Men jeg bruker Lutinus progesteronstøtte. Hindrer ikke den blødning? Eller blør man uansett hvis en SA begynner?
Hvis en sa begynner blør man nok uansett. Jeg gjorde hvertfall det sist.

Jeg bruker Lutinus og hadde det som trolig er en uskyldig blødning onsdag forrige uke. Trolig rispet meg litt med applikator-pinnen. Målte hcg torsdag og i dag og venter på svar.

Jeg opplever at utfloden kan være litt gul/nesten mot beige etter noen uker på Lutinus.

Krysser fingrene for oss begge!!

Håper dette bare er noe uskyldige greier for jeg orker virkelig ikke tanken på mere prøving. Etter 2 år er det psykisk altfor slitsomt.
Var på do nå igjen og nå var det nesten borte igjen og mye lysere i beigefargen. Så håper det bare sklir over. Tok en ny test også som ikke er noe svakere enn de forrige så krysser fingrene.

Hvor fort vil testene vise svakere tro?(hvis man mister)

Håper dette bare er noe uskyldige greier for jeg orker virkelig ikke tanken på mere prøving. Etter 2 år er det psykisk altfor slitsomt.
Var på do nå igjen og nå var det nesten borte igjen og mye lysere i beigefargen. Så håper det bare sklir over. Tok en ny test også som ikke er noe svakere enn de forrige så krysser fingrene.

Hvor fort vil testene vise svakere tro?(hvis man mister)
Håper håper! Et par dager kanskje?

Lutinus kan gi små blødninger, husk! Så trenger ikke være noe! :)

Dra på blodprøve nummer to, så gir den klare svar. Men kan godt være lutinus og skjøre slimhinner :)

Jeg brukte lutinus i forrige svangerskap og hadde en del blødning i starten, men jenta mi er over året nå :)

Den hindrer ikke SA nei, men gir støtte til livmor osv :) Så det blir lettere å «holde fast» ved graviditeten.
Tenkte mere på om den hindra blødningen i forbindelse med en evt SA i å starte siden jo kan utsette mensen. Eller vil man starte å blø ved SA unasett?

Jeg har hatt uker med masse blod, måtte gå med bind og nesten utelukkende beige /gussjen utflod med lutinus så vil tro at det er slik hos deg også.
Tok noen uker før utfloden ble mer blank.
17+3 i dag.

Jeg har hatt uker med masse blod, måtte gå med bind og nesten utelukkende beige /gussjen utflod med lutinus så vil tro at det er slik hos deg også.
Tok noen uker før utfloden ble mer blank.
17+3 i dag.
Tusen takk for beroligende svar. Da håper jeg det beige kommer av Lutinusen.

Tusen takk for beroligende svar. Da håper jeg det beige kommer av Lutinusen.
Ja den er ikke bare, bare den.
Først ga den meg masse klumpete utflod, så masse sorte rester, så mye blod så denne gussjete fargen på utflod. Pluss sinnsykt mange bivirkninger.
Jeg var så glad når jeg kunne slutte!
Masse, masse lykke til!

Back
Topp