ÅNEI! HJELP!! * bilde med eksempler*

entil?

Forumet er livet
Har visst lenge at det skal være nissefest i barnehagen imorgen..

Men har liksom ikke tenkt noe mer over det, enn at de skal spise grøt og at nissen kommer..

SKAL DE KLE SEG UT SOM NISSER???

hmm...

Da må jeg VIRKELIG svi av noen hjerneceller... hmm..
Har nisselue da! MEN.. Hva annet kan jeg ta på!?

Som jeg har i skuffen..

Kan hun gå med noe av dette?
Hvilke likte dere best!?

Rød genser/kjole og sorte pensko.
Så tar du med lua, leppestift og eyeliner i barnehagen og ser om de andre er nisser.
:o)

ORIGINAL: BarnIDesember

Rød genser/kjole og sorte pensko.
Så tar du med lua, leppestift og eyeliner i barnehagen og ser om de andre er nisser.
:o)

Det var lurt..

Emma skal ha nissepysj og lue, så tenkte jeg å sminke henne litt med rosa kinn og fregner. Felix vil bare ha nisselue, han nekter alt mulig annet.

Jeg hadde bare på han rød genser og nisselue.  De fleste her hadde bare på røde klær og nisselue [:)]

lagt ut et bilde...

Var nissefest i barnehagen til Emma i dag, og jeg hadde sånn halvveis glemt det bort jeg også. Hadde på seg vanlige klær og sendte med henne en nisselue. Da vi kom i bhg så jeg at noen av barna hadde nissedrakter, men de fleste hadde bare nisseluer og røde kinn.
Emma nektet å ha på seg nisselua si også da, så hun var kledd hvilken som helst annen dag. Koselig hadde de det likevel. [:)]

Syns venstre bildet var søtest jeg da :-)

syns den røde genseren, hvite strømpebuksa og skjørtet var steinkult!!

I barnehagen til Amalie hadde de nissefest ute, så jeg tok ikke på henne noe klær, de skulle jo ha dress på uansett :) Andre kom i fullt julekostyme..

På jobb skal vi ha nissefest i morgen, vi har gitt beskjed til foreldrene at det er fint om de har med nissehue, noen kommer nok i juleklær, andre ikke :)

Men det er jo litt kos at det er julestemning da, så hadde amalie hatt nissefest inne, hadde jeg kledd henne i noe rødt ihvertfall[:D]

Likte det til venstre.

Egentlig holder det nok med nisselue, men likte det til venstre. Jeg har kun kjøpt joggedress på spar kjøp og nissetøffler :-) Spurte idag og lue var nok. He he

Back
Topp