Ånei. Begynt og blø:(

Brigdid

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Jeg har begynt å blø, men ikke mye. Men er blod i utfloden. Først var det lyst blod og nå er det mørk, nesten brunt:( men har ingen smerter i magen. Men tok en test da jeg kom hjem og den var bare svakt positiv. Er det noe håp? Uff. Er så trist nå. Hadde blødning i forgje svangerskap å. Men siden testen i dag var så svak, mistet jeg litt håpet. Er så trist nå. Er 5+3

Huff... Skjønner du blir trist.
Ta kontakt med legen din du, så kan du få målt om hcg stiger eller synker.

Uff..! Krysser fingre for at dette bare er en bagatell og at spiren sitter til oktober :)

Tusen takk alle. Men har egentlig mistet håpet helt. Har ikke begynt å blø ordentlig enda. Bare på papiret når jeg er på do, men den testen jeg tok var så veldig svak og det burde den vel ikke være hvis jeg fortsatt er gravid?

Uff, sender deg en klem, og råder deg til å gå til legen å få en HCG test. :) Lykke til :)

Huff da.. Utrolig trist å lese, krysser fingrene for at det går bra. * klem*

Ring legen imorgen og ta blodprøve, krysser fingre og tær for dere!

prøver å sende en liten trøste mld her :

Hadde det samme med Matheo. hadde blødninger (som om det var mensen, 1 uke om gangen) de 3 første mndr :smiley-angelic003 og det gikk helt fint.... så håpet er ikkje helt ute, og ønsker deg MASSE lykke til... vet det ikkje er kjekt. reiste rett til legen alle 3 gangene "mensen" kom for å få d sjekket, og 2 av gangene sa de vi hadde mistet før de PLUTSELIG sa at det fremdeles var en spire der og at hjertelyden var på plass... grusom beskjed å få, men lettelse når de kom og sa at det gikk bra likevel .... LYKKE TIL!

Takk alle sammen. Har vært hos lege i dag, men fastlegen min var ikke der i dag så kom inn til en annen. Det var den mest tafatte legen jeg noen gang har vært hos. Han stilte bare en del spm, målte blodtrykket mitt som var for høyt, men det mente han var for att jeg var stresset. Noe jeg følte jeg ikke var. Så sa han att han trodde det ikke var sa siden jeg ikke hadde blødd mye og ferskt blod. Så det jeg skulle nå var bare slappe av hjemme i senga, men sykmeldung var dt ikke noe snakk om. Også skulle jeg kontakte fastlegen når ting roet seg så jeg kunne få henvisning til ul. Så følte det var bortkastet tid hos legen. Tok en ny test nå og den var svak svak positiv. Den burde vel egentlig være ganske sterk nå?

Takk alle sammen. Har vært hos lege i dag, men fastlegen min var ikke der i dag så kom inn til en annen. Det var den mest tafatte legen jeg noen gang har vært hos. Han stilte bare en del spm, målte blodtrykket mitt som var for høyt, men det mente han var for att jeg var stresset. Noe jeg følte jeg ikke var. Så sa han att han trodde det ikke var sa siden jeg ikke hadde blødd mye og ferskt blod. Så det jeg skulle nå var bare slappe av hjemme i senga, men sykmeldung var dt ikke noe snakk om. Også skulle jeg kontakte fastlegen når ting roet seg så jeg kunne få henvisning til ul. Så følte det var bortkastet tid hos legen. Tok en ny test nå og den var svak svak positiv. Den burde vel egentlig være ganske sterk nå?

Men tok ikke legen noen blodprøve av deg? Målte hcg?

Back
Topp