Ånei ånei...

x1xtonje07

Forumet er livet
Dette går ikke så bra nei!! Er oppe i tre sider nå, men har MYE igjen!! skriver egentlig bare tull nå for å ha begynt noe sted... så kan jeg kanskje få lest godt gjennom det etterpå og skrive det litt bedre. Håper det funker [8|] er drittlei allerede ihvertfall!!! [:'(]

He he, du skal da ikke sitte her du... [:D]
Du har da kommet litt igang da, pell deg tilbake og fortsett med oppgava di! [:D]

hehe... tror det løsnet litt nå... men er redd jeg skriver meg helt vekk fra oppgaven da!! får se hvordan det blir til slutt [:)] filip er heldigvis kjemperolig og sover stort sett i vippestolen sin hele dagen, og våkner til når pappa og storesøster kommer hjem... et skikkelig eksamensbarn!!! [:D]

Lykke til videre med eksamen!

Det gjør sikkert ikke noe at du "skriver litt utenom", det viser jo bare kunnskapene dine. Så lenge oppgaven har et "hode" og en "hale" som henger sammen, så blir det nok bra! [;)]

Synes du er flink, jeg! [:D]

hehe.. dere er så skjønne!! [:D]
joda detg går fremover... men har så vondt av en venninne i klassen som mistet moren sin nettopp, for hun klarer jo ikke å konsentrere seg.. hun har ikke fått ned et eneste ord..!!
Så nå ble det til at jeg hjelper henne litt en liten stund så hun kommer seg i gang stakkar...
Jeg mangler nå bare 1000 ord, så er første utkast ferdig, så får jeg bruke morgendagen på å redigere og skrive den bedre [:)]

Back
Topp