Åneeeeeeeeei

*Amalie mi*

Gift med forumet
Jeg har fått blærekatarr! Og det er ikke særlig godt. Noen som vet av tips som vil gjøre det bedre frem til jeg får dratt til legen imorgen? [&o]

DRIKK DRIKK DRIKK!!!
Heeelst appelsinjuice eller tranebærjuice, men all væske er bedre enn ingenting.

Drikk masse vann. Er jo lov å prøve tranebær/appelsin juice også, men har det satt seg er det nok litt sent for at det skal ha effekt.

Har ikke juice [&o] Men jeg tenkte som så at jeg ikke ville drikke for da må jeg på do oftere [:-] Ikke så lurt altså?

Du MÅ på do ofte.. [X(] Det er au, men det hjelper etterhvert.

Hver gang du pisser så pisser du ut litt "katarr"... Fysj, som jeg hater ordet der[>:]

eg har pleid å spise rå løk(ikke så mye men litt) og vann med sitron om ikke juice, men da med engang eg merker at eg har uvi, så går eg å legger meg ned på en liten time. 8

Drikk vann med noen dråper eplecider eddik.. Det smakker ikke så veldig godt, men funker nesten med en gang.. Jeg selv slitter med kronisk blærekatarr å drikker dette vereneste gang. ( er veldig skjelden på legevakten eller lengen ) [:)]

Huff, har jo ikke noe av det dere sier [:-] Får kjøpe imorgen. Så skal jeg pisse oftere istedefor hvis det hjelper, for nå har jeg gått å holdt meg lengst mulig.... [8D] Får vel ta en paracet å da [:)]

Takk!

ORIGINAL: *Sookie*

Masse drikke!!! Viss du ikke har jus, funker sitron i vann fin-fint[:)]

Go bedring[:)]

signerer.. jeg er en del plaget med det.. drikk masse vann med sitron i.. eller noe sur i. skal du drikke appelsinjucie MÅ du huske at den skal være sukkerfri.. bakteriene ELSKER sukker.. det beste råder et drikke og drikke og drikke.. da får du god gjennomskylling. selv om man kan sitte på do hele tida..god bedring..

Jo mer du har å tisse, jo bedre blir det! Juice funker mot symptomene, men tar ikke alltid bakteriene, så vann er like greit pluss hestkur på antibiotika [;)]

sett deg i ett varmt badekar, drikk masse, å ha varmt vann i ei bøtte, så varmt at d damper, å tiss i bøtta, mormors kjerring råd, har ikke prøvd sjøl siden e aldri ha hadd urinveisinfeksjon, men fikk ei venninne til å prøve, å d hjelper vist masse, god bedring

ORIGINAL: Linemor7

DRIKK DRIKK DRIKK!!!
Heeelst appelsinjuice eller tranebærjuice, men all væske er bedre enn ingenting.

Back
Topp