Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vand
ORIGINAL: sånja
ORIGINAL: sånja
Æsj.. Da blir det halv8-8 her[:'(][:'(]
[8D]
4 .. les: FIRE timer lenger[:@]
Nyter det så lenge det varer. For plutselig er det 7 istedet...[&:][;)]
*NOTE TO SELF: ALDRI SNAKKE OM SØVN SAMMEN MED SÅNJA*
ORIGINAL: tosmågull*
Jeg gruuuer meg![:-][8D] blir nok forferdelig tidlig her i gården også..
Har tenkt på hvordan jeg skal få de til å sove lengre ..
1. Legge de senere - Jeg legger de kl 19. Da kjenner jeg at jeg behøver "kveldsro" , så vet ikke hvor lenge jeg orker og utsette leggingen..Jeg orker ikke og ha de i stua til 20-20.30 iallefall,.. Det hjelper ikke her i gården, hun våkner kl 05 uansett hvor lenge hun holdes oppe.......... men har planer om å dra bort på besøk på lørdagskvelden i håp om at det fungerer for en gangs skyld!!!! [8D]
2. Begynne å gi de varm havregrøt til kvelds. ser for meg at det kan bli noe gris [8|] Det får de ofte, og det blir ikke så mye gris... Men hjelper NULL på hvor lenge hun sover[>:]
3. Bade de hver kveld med aromasåper.. Men vi har ikke badekar Vi har badekar og har prøvd aromasåper..... for å si det sånn: Nada søvn lenger enn 05.15[:@]
Tips noen? som du skjønner, nei, ingen tips[:(][:(][:(]
Snuppa mi sover 40 min i bhg,men tror vi må kutte ned, for nå står hun i senga og skriker og vil ikke sove...[8|]
ORIGINAL: Mamma til Jonas.
Huffameg, eg synes skikkelig synd på deg eg Vand. Må være drit slitsomt.. Ikke merket forskjell på når hun har spist mye eller lite til kvelds heller? Tekte kanskje om hun var stappa mett, om hun sov lengre da?
ORIGINAL: tosmågull*
ååå jeg behøver tips!
Da vi var i syden i sommer prøvde vi og legge de kl 19.. Men det var lite vits,så vi lot de heller sove litt på dagen,så var vi på minidisko og sånt og la de ikke før 21.30-22.00.Da var vi gjerne slitne og sovnet selv også ( voksentid ,sa du?) Og joda, kl halv 7-7 var det opp og hopp, gikk ikke an å sove mens ungene så tegnefilm heller,for døren på leiligheten vår var kun låst fra utsiden.
[:-]
ORIGINAL: *MissMe*
Uff, kan ikke si at jeg misunner dere...[&o]
Syns den klokkestillinga er kjempeunødvendig...[:'(]
Den er VELDIG nødvendig til våren[8D]
Haha...[8D][8D]
På Island stiller de ikke klokka. Er det mange land som gjør det utenom Norge forresten?
Haha...[8D][8D]
På Island stiller de ikke klokka. Er det mange land som gjør det utenom Norge forresten?
*flau* Trodde "alle" gjorde det............ iallefall naboene våre, men ikke vet jeg[&:]