Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var nok detVar d reprisen fra søndag?
Jeg så den som de sendte på søndag, og synes den var kjempe skummel!! Får helt frysninger med tanke på hva som kan være i huset mitt :/
Appen <3
Håper ikke detJa det var nok det
Har du noe i huset ditt?![]()
Jeg tror på det ja! har så alt for mange venner og bekjente som har opplevd mye rart.. Har ikke opplevd noe selv enda, men tror det er fordi jeg ikke vilSyns også det er et. Guffent program, men... Tror dere på det på ordentlig??
Nei man vil helst ikke ha besøk av noe man ikke kan seHåper ikke detJeg innbiller meg at hunden hadde reagert hvis det hadde vært noe her *håpehåpe*
Så jeg lever i den gode tru at det ikke er noen andre her i huset enn oss![]()
ååååååå da skal jeg værtfall se påJeg tror på det! Og MÅ få med meg episoden som kommer søndag 29 sept, har nemlig bodd i det huset det handler om
Merka ikke så mye til det jeg, bortsett fra at volumet på filmen gikk til himmels gjentatte ganger selv om jeg skrudde ned igjen ;p
Også tror jeg de vekket meg en gang da x'n var fyllesjuk og spøy over hele siden der jeg ville ha ligget hadde det ikke vært for at jeg våkna og satte meg opp i sengavar bare snille og morsomme med meg
Når det er sagt håper jeg at hvis noen her nå vet hvem jeg er så kan de holde for seg selv at jeg er gravid xD hahaha
gjett om jeg gjørSyns også det er et. Guffent program, men... Tror dere på det på ordentlig??
Jeg tror på det! Og MÅ få med meg episoden som kommer søndag 29 sept, har nemlig bodd i det huset det handler om
Merka ikke så mye til det jeg, bortsett fra at volumet på filmen gikk til himmels gjentatte ganger selv om jeg skrudde ned igjen ;p
Også tror jeg de vekket meg en gang da x'n var fyllesjuk og spøy over hele siden der jeg ville ha ligget hadde det ikke vært for at jeg våkna og satte meg opp i sengavar bare snille og morsomme med meg
Når det er sagt håper jeg at hvis noen her nå vet hvem jeg er så kan de holde for seg selv at jeg er gravid xD hahaha
Ja, jeg tror fordi jeg har mang en opplevelse med åndeverdenen på forskjellig vis. Siste i forbindelse med min lille spires sjel faktisk. Men mine opplevelser (og faktisk de aller fleste andres også som jeg kommer i prat med) er utelukkende god/nøytrale. Og på bakgrunn av det irriterer det meg grønn at de lager det programmet som de gjør. Fæle effekter, unødvendig opphengt i det negative, gjør noe nøytral til noe skummelt på et øyeblikk - jeg syns ikke noe om det. Det er på et vis å spotte det mangfoldet, store, overveldende fantastiske som finnes der. Og om noen er interesserte, kan jeg godt dele historien min med sjelen til den lille spiren min.