Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Enig med Snorkfrøkna her. Synes konseptet i seg selv er spennende, men blir for mye dramatisk musikk, dårlige gjenfortellinger og lys og kjærlighet og pling er alt bra.
Vi pleier å se det vi også
Jeg vet ikke om jeg tror på det selv, jeg pleier alltid å si at jeg har ikke opplevd noe slikt selv og da kan det like gjerne være tilfeldigheter/overtro.
Men så har jeg sett noen episoder som har vært helt utrolige og. Hvordan i allverden kunne de ha funnet ut SÅ mye som stemmer lurer jeg på
Så jeg er fascinert (om enn tvilende)
Ja, jeg har vel bare måtte innsett de siste 10 årene av livet mitt at det finnes saker og ting som jeg ikke kan forklare men orker ikke bruke mye krefter på det eller gruble over det, blir ikke skremt av det ihvertfall
Syntes gårsdagens episode var sterkt overdrevet.
Jeg og mange jeg kjenner har vært på glassheim mange ganger, aldri merket noe, eller hørt om noen som har merket noe..
Følger med på det, men syns ikke det er like spennende lenger. Ikke alt av det jeg helt klarer å "tro" på heller. Til tross for at jeg har opplevd MYE "åndelig" i et gammelt hus pappa bodde i.