Åndenes makt?

Princess88

Glad i forumet
Noen her som ser på åndenes makt og tror på sånt? =)
Jeg er alltid like dum å ser det før jeg egentlig tenker å legge meg å så legger jeg merke til alle smålyder osv i huset etterpå! Lærer aldri, haha 
Så nå får jeg se litt på noe annet før jeg legger meg, så jeg "glemmer" det litt vekk! XD

Jeg pleier ikke å se på det. Jeg kan godt se en episode, men er fryktelig skeptisk til hele greia:) Det er mye tullete greier og mye tullete folk. Det jeg har større problemer med å forstå er at sååå mange kan fantasere og juge om det, så noooe er det kanskje i det.. Men jeg vil nok alltid lete etter en mer logisk forklaring..

Jeg bruker ikke å se på det, men jeg så på i går. Tross alt nesten nabo-kommunen :)
Jeg tror at det finnes noe slags overnaturlig og ånder og skrømt og sånt, men jeg tror ikke alle er like mottakelige for å oppfatte det overnaturlige og ikke-fysiske. 

Jeg er veldig lite mottakelig, har vært mange steder der andre merker og kjenner og føler at det er noe, men jeg merker ingenting. Håper ikke vi har noen her i huset som skremmer ungene uten at jeg vet om det selv...!

Har aldri sett på programmet,men tror det er noe som ikke kan forklares på annen måte. Jeg fikk beskjed av mamma at da jeg var liten så så jeg personer som mamma og de ikke kunne se,og jeg husker selv en episode selv. Trappa hjemme hos mamma og pappa knirka veldig mye,og jeg sa alltid at det var ei gammel dame som gikk igjen i trappa der.En natt jeg gikk opp for å hente meg noe å drikke,så knirka det veldig og jeg stoppa i trappa og sa at hun bare kunne forlate huset nå for vi hadde det bra og alt var fint. Etter det har det ikke knirka i trappa utenom når vi har gått der selv,så ett eller annet tror jeg det har vært.

Back
Topp