Åndenes makt neste? :)

Klodehode

Elsker forumet
I januar flyttet vi inn her som vi bor nå, i et hus som ble bygget på 1800 tallet en gang.

For et par uker siden fortalte mannen at han hadde våknet av noe som lignet ku-bjeller, jeg tok han ikke helt alvorlig og mente at han sikkert hadde drømt, er jo ikke kuer ute nå selv om vi bor langt ute på landsbygda. Men han påstår hardnakka at han var våken!!

Men i natt vekket han meg, da spilte det musikk. Vi hørte det helt tydelig, det kom innenfra rommet vårt. Det hørtes ut som en litt gammeldags barnesang melodi. Varte vel en 20- 30 sek eller noe før det ble helt stille. Det begynte veldig stille, ble strekere og sterkere før det sluttet brått...

I dag har jeg gått over alle lekene til jentungen uten å finne igjen den melodien, kan ikke huska å ha hørt den før heller.

Så spennende :)
Vi har nettopp hatt en hjemme hos oss som har "renset" bort noe/noen som ikke hadde gått over på den andre siden enda.

MaMMAtilsønnenmin skrev:
Ååååå greeeepyy :) ring åndenes makt ja! det kommer til og skje mere ting der!

Ja det blir spennende å se hva som blir fortsettelsen her...

Men det rare er at hverken jeg eller mannen førler ubehag her, merker ingenting på jentungen heller, men hun sover i en nyere del av huset.

Åndenes makt er vel kanskje ikke interisert i et hus med bare en eller to hendelser.

Åh så spennende og creepy! Må holde oss oppdatert om det skjer noe mer

Henriettemamma skrev:

MaMMAtilsønnenmin skrev:
Ååååå greeeepyy :) ring åndenes makt ja! det kommer til og skje mere ting der!

Ja det blir spennende å se hva som blir fortsettelsen her...

Men det rare er at hverken jeg eller mannen førler ubehag her, merker ingenting på jentungen heller, men hun sover i en nyere del av huset.

Åndenes makt er vel kanskje ikke interisert i et hus med bare en eller to hendelser.

da skrøner du bare på litt ekstra :P det trur jeg mange gjør :P

Sjakkruta skrev:
Åh så spennende og creepy! Må holde oss oppdatert om det skjer noe mer

jeg tenker som så at hvis det som evnt er ikke gjør ugang eller gir en ubehag så er det greit. Men hvis det gjør slik at det er ubehagelig eller at det blir skremende, eller at det gjør så en ikke føler seg velkommen så bør en gjøre noe

Her ville åndenes makt komme og se!! Fra huset ble opprøyst og fekk dører osv, så har det skjedd mye rart! Var først snekkerne som merket noe, uten og si noe til oss. Etter hvert så begynte lekestativet og leke med seg selv, flytte på seg osv. Nå hender det at " ting" detter ned trappen...men det er ikke noe der:p samt at det går noen frem og tilbake på ene soverommet:p jeg som er alene stort sett hver kveld, så synst jeg at det er veldig ekkelt! Men om dere ikke føler ubehag, så tror jeg at jeg ville bare latt ting være som det er:) etter min erfaring så begynner ting forsiktig også blr det er og mer! Så det blir spennendes og se om dere kommer til og merke mer etterhvert:)

Oi så spennende!

Jeg er vokst opp i et hus der det har skjedd mye uforklarlig...

Back
Topp