Hadde jo helt glemt å skrive, så jeg skal gjøre det nå før jeg legger meg [8D]
Vi hadde jo mye aktivitet her før (fortalte vel det et par ganger tror jeg) og Pernille våknet alltid kl 3 og hyla. Verner
som JB var sammen med så ved tre anledninger en som ville ut av døra, og en som broren min datet hørte folk på
vaskerommet. Jeg har alltid snudd meg mot gangen, for jeg sitter litt sidelengs i soffan, så det er noen i øyekroken
på kveldene, som jeg da trodde var Robin som sto opp, men han sov like godt hver gang jeg sjekka.. [8|]
Egentlig ikke noe skummelt, men jeg turte ikke gå i kjellern om kvelden for å vaske klær da..hehe. [:)]
Men det som irriterte meg var at Pernille alltid våknet da og var vettaskremt. Så jeg bestemte meg for å prøve, siden
en venninne av meg tipset om en person som gjorde dette. Og andre hadde hatt veldig god erfaring, blitt friske etter migrene
bla. så jeg håpet av astman min også bare var et spøkelsesfenomen [:-] (var ikke det da)
Damen kom, sjekket huset (litt sånn som på åndenes makt) og møter da en dame som har tillhold til huset.. Og det
var en dame som bodde her da vi flyttet inn, kun hun som har bodd her, for de bygde huset.
Alt hun foklarte om damen stemte, litt svimmel, går litt rart osv. hun var alkoholiker..haha.
Ville fortelle meg at hun ikke alltid var full, så det måtte jeg slutte å si..og det stemmer assa [&:] for hun var litt sånn innenfor husets
4 vegger alkis, litt sånn fjong dame. Det var jeg som hadde en dør på gløtt til damen da, for Jarle holdt hun seg unna. Men fulgte med
på hva jeg drev med osv.
Også kom selvfølgelig pappa da.. han lusket litt stille rundt, men vet jeg er redd for spøkelser så han holdt seg veldig i bakgrunnen, så
veldig hensynsfull vettu..hahaha. Og her stemte liksom alt assa, til og med at han stammer!! Hun fikk opp en mammaperson på Jarle osv.
Må korte inn her nå, så hun fulgte damen ut og videre.. hehe, så samme natt (og siden) har Pernille sovet hver natt!! [:D]
Tok nesten en mnd, så merket jeg at det var veldig stille her, og ikke skummelt i kjellern, og jeg snur meg aldri mot rommet
til Robin..
MEN, her kommer det store mennet!! Damen som hadde bodd her var ikke død [8|] men døde en mnd etterpå!!! jeje... borte er det ihvertfall [:D]
Nå skal jeg sove!! snakkes senere [:D]