Åndenes makt - ekte?

vitality

Betatt av forumet
Når man sitter å ser på Åndenes Makt så skulle man tro at de har gitt henne opplysninger på forhånd, hva tror dere? Jeg tror på slikt, ettersom jeg har opplevd ting selv og ei som samarbeider med dem som ikke har vært på tv har vært her, men likevel får jeg liksom ikke helt til å "bite på kroken" på alt hun sier på tvn... ? Sykt om det er sant selvfølgelig og hun faktisk ikke vet noe, og det ikke er noe form for skuespill. Men tv er tv..

vitality skrev:
Når man sitter å ser på Åndenes Makt så skulle man tro at de har gitt henne opplysninger på forhånd, hva tror dere? Jeg tror på slikt, ettersom jeg har opplevd ting selv og ei som samarbeider med dem som ikke har vært på tv har vært her, men likevel får jeg liksom ikke helt til å "bite på kroken" på alt hun sier på tvn... ? Sykt om det er sant selvfølgelig og hun faktisk ikke vet noe, og det ikke er noe form for skuespill. Men tv er tv..

Jeg tror ikke hun har fått opplysninger på forhånd, nei.. Noen ganger er de jo rimelig på bærtur! ;)

Jeg har vært like nære, og treffi like godt jeg når jeg har vært på husrenselser...
Hu som er der er en av de mest åpne vi kjenner til, en av de som er sterkest og kjenner mest, jeg tviler ikke ett sekund på at det hun får er riktig...

Håper ikke det da...men blir litt skeptisk innimellom ja

Hvis jeg hadde kjent ei kald hånd på meg når jeg sov hadde jeg ikke komt tilbake til huset.. ;)

Jeg håper virkelig at hu klarsynte er inne og hjelper den stakars jenta på rommet der...
For hu fikk jo fortsatt besøk...
At de er sendt over til den andre siden betyr ikke at de blir der, de kan fortsatt komme tilbake på besøk og det er jeg ganske sikker på at denne damen gjorde til denne jenta.
Hu hadde ingen planer om å gi hu opp med det første nei..
Men man kan faktisk gjøre noe med det også...

Gitte__ skrev:
Hvis jeg hadde kjent ei kald hånd på meg når jeg sov hadde jeg ikke komt tilbake til huset.. ;)

Nei samme her, hadde løpt til mamma og kommet aldri tilbakke igjenemoticon

Skjønner ikke hvorfor de la han lille gutten på det rommet, når de følte selv at det var noe rart og storesøstra så klart og tydelig ikke ville være der eller at han skulle være der. Hvorfor kunne de ikke delt rom da?

Irriterte meg ja :P

Ja, tv er tv.. men tviler sterkt på at de klarsynte har fått all verden av info på forhånd.. Åndenes makt har gått i mange år.. og hadde det vært noe juks her.. så er jeg bombesikker på at det hadde kommet lekkasjer på det for lengst.. enten tips fra produksjonen eller fra de de er hjemme hos..

Hun Tørum.. og hun der som sminker seg noe helt forferdelig har jeg hørt om privat.. og de har overbevist de jeg kjenner..

Jeg personlig er mer ovebevist av hun svenske.. hun treffer mye mer direkte.. de andre synes jeg kan være litt vel diffuse..

Men ja, tror det er ekte! Og jeg tror på det!

Jeg tror det er juks.

mammatileijente skrev:
Ja, tv er tv.. men tviler sterkt på at de klarsynte har fått all verden av info på forhånd.. Åndenes makt har gått i mange år.. og hadde det vært noe juks her.. så er jeg bombesikker på at det hadde kommet lekkasjer på det for lengst.. enten tips fra produksjonen eller fra de de er hjemme hos..

Hun Tørum.. og hun der som sminker seg noe helt forferdelig har jeg hørt om privat.. og de har overbevist de jeg kjenner..

Jeg personlig er mer ovebevist av hun svenske.. hun treffer mye mer direkte.. de andre synes jeg kan være litt vel diffuse..

Men ja, tror det er ekte! Og jeg tror på det!

Ja, synes også ho svenske er mer treffsikker med sine syner. Ho er den flinkeste av de alle.
Tror også det er ekte...... :) Det er såååå sinnsykt spennende. Har lyst til å oppleve sånt selv:)

KristineBirgitte skrev:
Jeg tror det er juks.

Hva baserer du det på?

mammatileijente skrev:

KristineBirgitte skrev:
Jeg tror det er juks.

Hva baserer du det på?

Hva mener du egentlig?

KristineBirgitte skrev:

mammatileijente skrev:

KristineBirgitte skrev:
Jeg tror det er juks.

Hva baserer du det på?

Hva mener du egentlig?

Ja.. du trur det er juks.. jeg lurer på hvorfor? Tror du familien lyver? Tror du at de klarsynte har fått all informasjon? I så tilfelle.. synes du ikke det er en smule rart at det ikke er kommet noen lekkasjer da? Programmet har jo gått i mange år..

Jeg har vært med på sånn fler ganger! Ikke åndenes makt da... men hjemme hos andre og hos meg. Noe traff overraskende godt, andre ting kunne bety alt mellom himmel og jord.

Nå kjenner jeg noen som har vært med på åndenes makt og jeg regner med at jeg ville hørt om det var juks..  :)

Nei søren! jeg glemte det i går! når går det i reprise? noen som vet?

mammatileijente skrev:

KristineBirgitte skrev:

mammatileijente skrev:

KristineBirgitte skrev:
Jeg tror det er juks.

Hva baserer du det på?

Hva mener du egentlig?

Ja.. du trur det er juks.. jeg lurer på hvorfor? Tror du familien lyver? Tror du at de klarsynte har fått all informasjon? I så tilfelle.. synes du ikke det er en smule rart at det ikke er kommet noen lekkasjer da? Programmet har jo gått i mange år..

Sånnsett. Næh, altså, så ikke på igår, så tror ingenting om familien :)

Det er flere år siden jeg så noe sånn altså. Men jeg tror ikke på sånne overnaturlige ting.. tanken er vel at enten så er det noe fanteri noe sted, eller så er det bare tull i utgangspunktet.. :)

Jeg både tror og veit!

Fillern, det glemte jeg i går.

Tror det er ekte. 

Back
Topp