Ålesund ???

titta81

Glad i forumet
Hvem skal føde på Åse sjukehus her inne?? Og når har dere termin?? [:D]
Jeg har termin 24 januar. Men har enda ikke vært på UL.

jeg skal!! har termin 10, tviler på den blir flytta stort.. skal på ordinær ul på onsdag.
hvordan er formen da?

Jeg skal føde på Åse [:)] Har termin den 13 januar.

Skal på ultralyd neste torsdag [:)]

Hellu!! Jeg skal føde på Åse sjukehus.[:D] Har termin den 27 januar, og den er vel nokså sikker. UL den 28 august. Leeeeenge til[:@]

Jeg skal føde i Ålesund. Termin 27. januar. Skal på UL den 31. august. (Men har vært på UL i Trondheim allerede og fått sjekka opp masse, og skal tilbake dit i neste uke)

Så mange da [:D][:D][:D] Artig!! [:D]
Terminen min er også veldig nøyaktig tipper jeg!! Har ikke fått UL time enda...
Men jeg har gått 12 og 13 dager over tiden med 2 av dei 3 jeg har fått.. Så det blir nok februar barn regner jeg med.. Noen her som også går litt over tiden? Hadde vært gøy om vi var på sykehuset samtidig [:D][:D][:D]
Formen er så som så.. Blitt bedre nå heldigvis [;)]!

Har foreløpig termin 15 januar og skal føde på Åse [:)] Bor på sula

Bare synd vi ikke får prøve lystgass...

Nei har ikke prøvd yoga... Er det i nærheten av Ålesund? [:D]
Jeg vil heldigvis ikke ha lystgass uansett [;)] Hjelper så lite på smertene syns jeg, også ble jeg bare kvalm [&:]

dytter litt...

jeg skal melde meg på ett yoga kurs som skal være her i langevågen[:)][:)] kjempe bra sa dei som hadde prøvd det[:)]

ORIGINAL: titta81

Nei har ikke prøvd yoga... Er det i nærheten av Ålesund? [:D]
Jeg vil heldigvis ikke ha lystgass uansett [;)] Hjelper så lite på smertene syns jeg, også ble jeg bare kvalm [&:]

har du tenkt på å prøve yoga da??
kunne tenkt meg å prøvd lystgass men jeg er av typen som blir lett kvalm, hadde vel sikkert blitt kvalm av den jeg også..

kunne tenkt meg å prøvd lystgass men jeg er av typen som blir lett kvalm, hadde vel sikkert blitt kvalm av den jeg også..

Er ikke noe jeg har planlagt å gjøre, men det høres spennende ut!
Viss du blir lett kvalm, så tror jeg nok du hadde reagert lett på den ja [;)]
Du får satse på epidural, badekar eller akupunktur istedet! De to førstnevnte har jeg hvertfall veldig god erfaring med [:D][:D]

ORIGINAL: titta81

Er ikke noe jeg har planlagt å gjøre, men det høres spennende ut!
Viss du blir lett kvalm, så tror jeg nok du hadde reagert lett på den ja [;)]
Du får satse på epidural, badekar eller akupunktur istedet! De to førstnevnte har jeg hvertfall veldig god erfaring med [:D][:D]

meget mulig det skal være yoga kurs i langevågen. vet ikke hvor du bor jeg da men..
epidural høres flott ut. blir sikkert erta av søstern som har trykt ut sine tre uten noe, men hun har hatt kjappe greie fødsler. mamma sier jeg var den værste av fire å få ut, ei skikkelig nøtt, sikker på min og blir slik[&:]

Hei:)
Skal føde på Åse, har termin 4 januar. Gleder oss til å hilse på lille prinsen vår:)

Er det yogakurs noen andre plasser i byen? Har nettopp flyttet tilbake til hjembyen etter 8 år i Oslo, så jeg er ganske blank på hva som finnes av tilbud til oss gravide her..

meget mulig det skal være yoga kurs i langevågen. vet ikke hvor du bor jeg da men..
epidural høres flott ut. blir sikkert erta av søstern som har trykt ut sine tre uten noe, men hun har hatt kjappe greie fødsler. mamma sier jeg var den værste av fire å få ut, ei skikkelig nøtt, sikker på min og blir slik

Blir en liten biltur til vågen, men det skal nok gå bra, så lenge dagene klaffer [;)]
Jeg har brukt epidural alle 3 gangene, og kommer til å gjøre det nå også!! Den reddet meg, så jeg syns det er utrolig at det er folk som faktisk ikke bruker noe som helst!! [8D]  Men jeg må si det jeg er glad for at jeg faktisk har tid til å få det også.. [:)][:)]
Du får trøste deg med at det ikke er sikkert at du får en nøtt å trykke ut .... [;)][:D] Selv om du var en! [;)] he he [:D][:D]

Back
Topp