Ålesund!

Horomonella

Gift med forumet
Ser vi er vertfall fire stk fra Ålesunds-området med termin i mars[:)] Hvor bor dere i området da..? Er selv fra Stranda, en times kjøring fra byen [:D]

bor i spjelkavik!! jobber på Moa[:D]

E e pizza-kjærring på Stabburet e [:)]

Ha tenkt me en tur t byen i dag, men samboeren min nekta me, han sa d va unødvendig.. [:@] Typisk mannfolk å ikkje ha forståelse for at e treng nye klær t julebordet!

Hei!

Bor ikke i Ålesund men jobber der. Må ta ferge for å komme dit ... hihi ... ikke samme vei som Stranda da.

Mer Hareid enn Molde [:)] Skulle hatt treff vi da egentlig [:D] I Ålesund en gang ... før eller etter .... Nå ser jeg ingen ende på jobb jobb jobb så nå har jeg ikke tid ... Julekjøret er i gang!

Klem ...

Det skulle vi hatt [:)] Sikkert like greit å ta det etter jul, for det er ganske mye stress nå!

Det hørtes koslig ut (med treff etter jul altså) kan jeg også melde meg på? bor også nært Ålesund! [:D]

Klem, klem

Klart du kan [:)]
Nåke forslag til plass å møtes da..? E ikke sånn kjempe-godt kjent i byen, men e he en viss peiling på hvor de fleste cafe`er og sånn ligg! [:)]

kommer ikke på så mange plasser nå! der er jo kongens bar (hørt at der er god mat), peppes, metz... eller?? vi kan jo komme tilbake til det da, siden det blir etter jul mener jeg! hadde vært hyggelig om mange var interesserte:)

Eneste jeg vet er at jeg har fått avsmak på kinamat under graviditeten.. jeg elsket kinamat før!

håper vi møtes! d hadde vært kjekt[:)]

Kongens bar er bra! Var der på julebord nå nettop! KOselig sted. [:D]

Spiste på Kongens i sommer etter en del øl-drikking på tollboden, tror at maten var god, men er ikke sikker [:)] (Dette var selvfølgelig før jeg blei gravid)

Godt nyttår!
Har dere hatt ei fin jul? Nå er jula over og jeg skal begynne å være litt hjemme faktisk!! Skal jobbe 50% og det skal bli godt! Er dere fortsatt klar for å prøve ett lite treff, eller? Hadde vært koselig det da ...

frk_fryd venter i spenning [:D]

Godt nyttår [:)]

Jula har vert bra, men ingen jul uten tur til sykehuset [8|]
Har du hatt det bra da? [:)]
Jeg jobber også bare 50% og kommer nok ikke til å trappe opp vertfall (veldig bekkenløsning..) Så jeg er klar for å få til et møte! Ukene kan kanskje bli litt problematisk ettersom jeg jobber skift, men kan alltids få til noe viss ingen andre kan i helgene! [:)]

På grunn av bekkenløsning du var på sykehuset? Uff da, håper det går bedre nå.

For meg passer det best med treff på ukedagene... f. eks den 16 eller 19 januar etter klokka 14 - da er jeg ferdig på jobb.. Passer det for dere andre noen av de dagene? På den tida av dagen?

Litt seint ute med å svare jeg.. 19 er jo i dag! Har blitt 100% sykemeldt frem til jeg skal ut i permisjon, så nå har jeg tid når som helst egentlig! [:)]

Kanskje vi kan finne en dag snart da? Neste uke skal jeg jobbe mandag, onsdag å torsdag men slutter seint alle dagene (hall4 eller hall5) så det passer dårlig kanskje ... jeg er i alle fall sliten de dagene! Men kan jo ta det en dag jeg har fri også!! Ålesund eller moa?

Lettest er jo moa, lettere å finne parkeringsplass [:D] Skulle ha shoppa noe babystæsj også, kan jo vere gøy å gjøre det sammen med noen andre som er gravid, å slippe å drasse rundt på samboeren min som ikke bryr seg likevel! [8|] Men hva er lettest for deg da? Kan ta det en av de dagene du har fri da, så kan vi kanskje ta det litt tidlig på dag? [:)]

[:D] jeg er også fra ålesund, jobber på moa (sjukmeldt nå da). men har ikke termin før i mai. Hebra: er det du som kjenner aida??[:)]

Back
Topp