Ålesund og omegn -jenter, skal vi begynne å planlegge treff!?

Sylvia80

Gift med forumet
Hei og hå!!
Tenkte å starte med å planlegge et treff for oss jeg 
Så da lurte jeg på.. før jeg setter opp noen alternativer, så vil jeg gjerne vite hvem som er interesserte og om det er noen dager det ikke passer, for eksempel om man jobber seint hver torsdag eller lignende, eller om helg eller ukedager passer best?? Dagtid eller kveldstid?

Så når jeg får litt oversikt så setter jeg opp en avstemning med noen alternativer til dager/klokkeslett, og alternativer til hvor vi skal ha treffet.. Så får flertallet bestemme??
Eller noen som har gode ideer??

Vil gjerne treffe dere og bli litt bedre kjent!

Satt akkurat å tenkte på det samme! Jeg er med! For meg passer det når som helst, men tenker at det er best for andre å ha det på kveldstid i ukedagene? 

Regner med at jeg snart går ut i 100% sykmelding, så da hadde det vært kjekt å ha noe å gjør på, og noen å prate med :)

det ha vor kjekt :-) for mej passa det best på dagtid sia ej er 100 % sjukmelt..så passa det ikkje onsdagane for min del da he ej ongane heime fra bgh,dei he 80 % :-)

For meg passer det godt på dagtid da jeg er 100% sykmeldt nå, og på kveldstid kan jeg bare væremed i partallsuker, for sambo jobber skift og vi har ikke så mange som kan være barnevakt... 

Hei!
Hadde vært kjekt med et treff! for min del passer det best torsdager om det skal være tidligere enn på kveldstid (da har jeg tidlivakt ferdig 14.10). Jeg jobber 100 %, så ellers i uken passer det best ettermiddag/kveld for min del:) 

heisann!
er egentlig i februar 2012-gruppa med termin 23. februar, men vi kom helt sist på termingruppekrigen så det kan vel erklæres ganske dødt der inne.. de snakker om en aktiv facebookgruppe som heller har tatt over, men jeg føler for å være anonym og føler meg ikke komfortabel med å bruke facebookprofilen til fremmedfolksnakk om svangerskapet ;-)
så om jeg får lov så hopper jeg hit til mars, for da kan jeg kanskje bli med å møte dere ålesundsjentene?
og tinemor fra sula; gratulerer med nummer 3 i mars ;-)

trolltjora skrev:
heisann!
er egentlig i februar 2012-gruppa med termin 23. februar, men vi kom helt sist på termingruppekrigen så det kan vel erklæres ganske dødt der inne.. de snakker om en aktiv facebookgruppe som heller har tatt over, men jeg føler for å være anonym og føler meg ikke komfortabel med å bruke facebookprofilen til fremmedfolksnakk om svangerskapet ;-)
så om jeg får lov så hopper jeg hit til mars, for da kan jeg kanskje bli med å møte dere ålesundsjentene?
og tinemor fra sula; gratulerer med nummer 3 i mars ;-)

tusen takk!!! :-) no vart ej nyfiken på kem du er,he vi vor på termin forum ilag 
         før?kjenne ikkje igjen kallenavne ditt :-)

Back
Topp