Åler, krabber osv

Alt utenom å krabbe:)

Alt utenom å krabbe, eller setter seg bare opp og sitter i sofaen, der reiser han seg og alt. Men på gulvet er han litt pyse ;p

Åler ikke lenger bakover (men gjorde det før). Vil si at han krabber selv om han går tilbake til fremover ålen hvis han skal fort frem. Kan rulle begge veier og sittingen er i boks

Edit: og han reiser seg opp og ja. Sto i grinden her om dagen og skal klatre opp etter oss hele tiden.

Her krabbes det og setter seg opp, snurs seg fra rygg til mage men har aldri sett ham bevist snu seg fra mage til rygg.....

Alt utenom sette seg opp selv og krabbe [:)]

Alt utenom å bare ligge der hehe ;) finnes ikke ro i denne lille kroppen ;p

Her kan ho alt, så her er det full rulle hele dagen.. :)
Prøver til og med å reise seg opp midt på gulvet uten å holde seg fast i noe! Og når ho reiser seg opp ved noe og slipper, så klarer ho å stå uten støtte et helt sekund.. :p

Alt utenom å bare ligge der [8D] Savner litt da hun var så liten å kunne ligge å kose på brystkassen kjempe lenge. Er heldig om vi får kose i ett min [8|] [X(] [8D]

her gjør hun alt utenom å sette seg opp selv el ligge i ro..[8|] har og akkurat startet med å gå når hun holder seg i bordet ol.

Svarte ja på alt, UNNTATT å bare ligge i ro. Det klarer hun ikke, lille marken min![8D]

ORIGINAL: Elsker Brus

Svarte ja på alt, UNNTATT å bare ligge i ro. Det klarer hun ikke, lille marken min![8D]

hehe, sign!

Men det er ikke ofte jeg har sett henne sitte, har ikke tid til det heller. [8|]

gjør alt, utenom å bare ligge rolig på gulvet.

Krabber ikke, men gjør alt annet. De har vel krabbet noen få steg, men det går ikke fort nok så her åles det i full fart i steden eller de går med gåvognene sine[:D]

Alt utenom kabbing og ligger der [:D] Virker ikke som han kommer til å krabbe u det hele tatt, for han sitter på rompen og drar seg fram :P

ORIGINAL: Rapunsel

gjør alt, utenom å bare ligge rolig på gulvet.

Sign! :)

ORIGINAL: aea

Alt utenom å bare ligge der hehe ;) finnes ikke ro i denne lille kroppen ;p

Hehe,samme her...full fart!!!

Setter seg opp 6% (29)

Sitter selv 12% (56)

Krabber 5% (26)

Står i krabbeposisjon 11% (50)

Åler framover 12% (56)

Åler bakover 11% (54)

Snur seg fra rygg til mage 17% (79)

Snur seg fra mage til rygg 16% (73)