Åjada..

B82

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
❤ Aprilbarna19 ❤
Februarhjertene 2025
Nå har kroppen funnet ut at det bare er å slippe fri en teskje tiss, hver gang jeg nyser :bag:

Har heldigvis ikke det problemet til vanlig, det er nå man burde begynne å knipe eller..? :confused:
 
Skulle ta urinprøve her om dagen, og da anbefales det jo å ta "midt i"...er vel bare å begynne med knipeøvelsene kan man trygt si :rolleyes:
 
Jeg slet med det de første 5 mnd etter forrige fødsel :( Så gikk det over. Jeg ammet til 20,5 mnd forrige gang, så merkelig nok begynte det å komme tilbake da jeg sluttet å amme :o Sliter fortsatt litt med det. Glemmer bort den knipingen litt... Og kommer ofte en skvett når jeg nylig har tisset. Akkurat som at alt ikke kommet ut når jeg er på do.
 
Kniper for harde livet og har omtrent gjort det siden jeg fikk første for 6år siden. Kniper alltid når jeg kjenner jeg skal nyse osv. Ikke hatt lekkasjer men dette er tredje svangerskapet så mulig det blir er problem denne gang. Får knipe i veg å ta det som det kommer :)

Mener det finnes noen truseinnlegg på apoteket som også hinder lukt om det skulle bli aktuelt for noen :)
 
Jeg så en treningsvideo for gravide på youtube og der sa den personlige treneren at man skal ikke knipe så hard man kan, men man skal se for seg at man plukker opp en blåbær uten å knuse den! Hvis dette er riktig måte, har jeg gjort det feil i alle år! :-o Noen andre som har fått lignende instruksjoner? Eller som vet om dette er korrekt? :-) Må jo si at det er mye mer behagelig å gjøre det sånn, enn å prøve så hardt jeg kan :)
 
:talk020
Jeg så en treningsvideo for gravide på youtube og der sa den personlige treneren at man skal ikke knipe så hard man kan, men man skal se for seg at man plukker opp en blåbær uten å knuse den! Hvis dette er riktig måte, har jeg gjort det feil i alle år! :-o Noen andre som har fått lignende instruksjoner? Eller som vet om dette er korrekt? :) Må jo si at det er mye mer behagelig å gjøre det sånn, enn å prøve så hardt jeg kan :)
Plukke opp et blåbær med skrittet? :whacky011
 
Jeg fikk anbefalt fra fysioterapeuten på føden om å se for meg at jeg går inn i en heis, så tar jeg heisen opp til 1 etasje (kniper litt), så andre etasje og så tredje etasje, holder noen sekunder i 3 etasje før jeg slapper av. Haha, forstod noen hva jeg mente med det? For meg var det veldig logisk og det er fremdeles sånn jeg kniper :laughing021
 
Back
Topp