Åj, hva skjer?

*Wilma*

Håpefull :)
Jeg er ikke kvalm lenger!!!

Har vært kvalm i 7,5 uke, ikke så mye at jeg har kasta opp, men nok til at jeg har vært skikkelig redusert.
Idag var kvalmen plutselig borte!!!

Jeg vet ikke om jeg skal være glad eller redd, for det var liksom det tydligste tegnet på at jeg var gravid... Nå kjenner jeg meg helt normal, som om jeg bare har lagt på meg noen kilo rundt magen.

Jeg er vanligvis ikke hysterisk av meg, men nå vart jeg skikkelig usikker. Hadde en SA i uke 7 for 4 mnd siden, og er glad hver dag det ikke er blod i trusa denne gang.

Skal til legen mandag 3/10, og det blir laaange dager fremover!!!

Huff, bare et lite hjertesukk fra meg...

Du er forhåpentligvis bare så heldig at kvalmetiden er over for tid del. ;-)
For det aller fleste så varer den jo bare i noen uker. :-)

Kvalmen kom hos meg i uke 7 og varte til uke 9, nå har jeg hatt noen dager u.kvalme og ble veldig usikker! men NÅ er kvalmen tilbake igjen. Tror begge deler er normalt...

Skjønner godt at du blir litt engstelig når et så klart tegn plutselig bare forsvinner. Men du får ta det som en positiv ting slik at du slipper å gå hele svangerskapet og være kvalm, at du bare kan nyte tiden framover.
Dette er så forskjellig fra person til person, så selv om du ikke er kvalm lenger så trenger det ikke bety at noe er galt. Lykke til hos legen på mandag, jeg skal neste onsdag, så skjønner godt at du er utålmodig. Du er ikke alene :-)

Signerer de over meg! :) Tror det er helt normalt. Hos meg går det i perioder. Er veldig kvalm noen dager, så noen bedre dager og så på an igjen med kvalme.

Takk for flotte svar og gode ord!
 emoticon
(hihi, den var så søt)

All sunn fornuft tilsier jo at dette går bra, men det er første gangen vi faktisk har planlagt og prøvd å bli gravide, og da er jeg nok litt skvetten!

Nå savner jeg faktisk kvalmen litt, men det er veldig godt å fungere vanlig igjen. Har ikke tenkt å ta nye tester, privat UL eller lignende, skal bare vente tolmodig på legetimen.

Ha en flott mandag da, jenter!!!

Skjønner akkurat hva du mener. Har vært kvalm hver dag siden slutten av uke 5, men på torsdag i forrige uke så forsvant kvalmen på dagen og matlysten var på plass igjen. Tankene begynte jo selvfølgelig å svirre. Er 8 uker i dag og var på ny UL. Alt så bra og normalt ut :) Selv om jeg ikke har vært kvalm i det siste, så har jeg mange andre symptomer :)

Back
Topp