Åj =D

RangLa<3

Elsker forumet
Junilykke2018
I dag hentet jeg en pakke fra posten og gjett hva [8D] !? Jeg hadde vunnet Babybjørn bæresele fra babyverden [:D] Det var jo kjempe koselig [:)] Trodde jeg aldri kom til å vinne noe jeg, men nå skal jeg jammen meg fortsette å svare på konkurransene [:D]

Noen som har vunnet noe herfra før?

wow!! Gratulerer!!! [:D][:D][:D] Der var du jammen heldig! [:)][8D]

gratulerer så mye[:D]endelig noen som vinner noe.svarer hver gang,men neida[;)]og denne julekalenderen??noen som vet hvem som vant der???heldig du er[:D]

Åh! Heldig du er!! Jeg vinner heller aldri noen ting [8|] 

Så hyggelig da! Deltar også, men har ikkje vunne. Rart dei ikkje kontakter deg på forumet sånn at du veit om det.......

Veldig kjekt å ha. Kunne ikkje komme meg gjennom første 6 mnd uten den sist gang!!!!!!!!

Ønsker meg bæresele ja.. er skikkelig praktisk!

OI! Så gøy da! [:D] Moro å vinne! Kjøpte en sånn bæresele, men har ikke turt å bruke den ennå......

Noen som vet når en kan begynne å bruke den.....??? Har hørt at en ikke skal bruke de med en gang, for da er ikke babyene sterke nok i ryggen ennå.......??!! [8|]

Den er kjempe fin i bruk.. Gutten min bruker den nå han, den er veldig kjekk i bruk [:)] Bæreselen støtter opp den ryggen ganske bra, så tror ikke det er noe farlig at han kan bruke den nå, også var den fra 3,5 kg til 10 kg.. Gutten min er veldig fornøyd når vi bruker den [:D]

Så nå at vi fikk guttene våres på samme dag [:D] så koselig [;)]

Jeg lånte min søsters bæresele i dag og brukte den til Filip for første gang, og det gikk veldig bra [:)] Men tror nok ikke jeg kommer til å bruke den hele tiden enda, siden han er så liten, men var veldig greit å bruke bæresele når vi var i butikken [:)]

Back
Topp