ÅI HJELPES

Vand

Forumet er livet
Så sjengeløyd! [:D]

Nei, jeg har ikke sett noe av denne runden av x-faktor [8D]

Og nå de derre to mennene.................... nei, dette var ikke høyt nivå altså[:o][8|][X(]

Skulle til å lage tråd.. for et nivå [&:][&:] *flaut* ingen til nå har sunget fint! Jeg synes hun første var så og si 80% falskt!!

syns ikke d var nå bra! syns faktisk at d var dårlig!

ALT har vært dårlig!!!!! *skjemmes* [X(]

har bare sett de to som vi har kommentert, syns d var utrolig dårlig! jaja... lurer på hva dommerne hører som ikke vi hører!

Tror jeg satser på beat for beat istedet[8D]

ohhh yess [:D][:D][:D]

ER JO INGEN FLINKE JOH [&:]

forferdelig!

ER DET MUUUUUUUUUULIG?????????????????

[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: Reinbue

jeg elsker MO

Ja, han er vel den eneste som har noe der å gjøre!

ser på beat for beat nå.. men heeeeeelt satt ut jeg på hvor lavt nivået er [&:]

BTW - jeg sier det bare : KURT NILSEN er den eneste fra "sånt program" som er FANTASTISK - finner ingen som han.. the one and only [8|] *ai låvv kurt* [8D]

ORIGINAL: KathMor

BTW - jeg sier det bare : KURT NILSEN er den eneste fra "sånt program" som er FANTASTISK - finner ingen som han.. the one and only [8|] *ai låvv kurt* [8D]

En fantastisk stemme!! [:D] 

Kurt Nilsen, Maria Haukaas Mittet ([8D]) og Tone Damli Aaberget er de eneste som noensinne har satt litt preg på konkurransene!!!![;)] Syns faktisk at Jorun Stiansen også fortjener å bli nevnt her! [;)]

ORIGINAL: Vand

Kurt Nilsen, Maria Haukaas Mittet ([8D]) og Tone Damli Aaberget er de eneste som noensinne har satt litt preg på konkurransene!!!![;)] Syns faktisk at Jorun Stiansen også fortjener å bli nevnt her! [;)]

Tone fordi hun er HOT DEILIG SEXY VAKKER FLOTT SEXY SEXY OG SEXY [:D][:D][8D][8D] Ja hvor ble det av Jorunn [8|][:-]

Back
Topp