Åhrr! Denne ventetida..

Lykkeliten*

Betatt av forumet
I går fikk jeg positiv EL-test, og gjett om vi humpa ;-) Knis! Så nå håper jeg mannen sine svømmere finner veien opp, og gjør jobben sin :-D Men - denne ventetida er helt grusom! Tida går så saaakte... lenge til testing :-/

Andre som også går og venter på å få teste?? :-)

Det er så sant , så sant!

Tiden fra eggløsning til ikm kan jo nesten føles lenger enn hele svangerskapet :p

Krysser fingrene for en positiv test når ikm kommer :)

Takk :-) Det håper jeg virkelig på! Gratulerer til deg forresten :-D

Potepiloten skrev:
Det er så sant , så sant!

Tiden fra eggløsning til ikm kan jo nesten føles lenger enn hele svangerskapet :p

Krysser fingrene for en positiv test når ikm kommer :)

Ca 1 uke til testing her. Blir jo skikkelig utolmodig av mindre :p Lykke til med prøvingen ! :)

Takk, takk Lykkeliten* :o)

Åh, dagene fra el til testing er jo en hel evighet jo! Håper dagene går fort for dere da!

Åh, jeg skjønner hvordan du har det! Heldigvis gikk det andre gangen hos oss, men hadde sykluser helt opp i 36 dager. Dvs at jeg ventet tre uker på EL. Det var laaaaange uker det! :-D

Jeg har IKM den 11 desember ca, så er er det også en god stund til testing :-/ Håper virkelig på et postitivt svar :-))

Hali skrev:
EL igår, så her er det vel 13-14 dager igjen til testing..

Her krysses alt som er ;-)

Celin Marie skrev:
Uff, virker så uendelig lenge ja...venter selv, har IKM 8 desember.

Vi får krysse fingrene for hverandre

Åh, jeg kjenner meg så igjen! Denne ganga er syklus på hele 39 dager - snakk om å måtte sitte på pinebenken ;-P Håper på positivt svar 10-11 desember :-) Hadde vært den perfekte julegaven

Lykkepjuska skrev:
Åh, jeg skjønner hvordan du har det! Heldigvis gikk det andre gangen hos oss, men hadde sykluser helt opp i 36 dager. Dvs at jeg ventet tre uker på EL. Det var laaaaange uker det! :-D

Back
Topp