Åhoi!

1+1

....
I går kveld fikk jeg kynnere, som fortsatte med mensmurring (kun ubehagelig). Gikk å la meg, og det tok seg litt opp og kom i tak. Sovnet litt innimellom - men våknet når det kom. Så våknet jeg i dag morges uten smerter, det hadde dabbet av. Nå har murringene begynt igjen, spesielt i høyre lysk. De er konstante og kommer ikke i tak. Men fikk nå just en kynner med litt mer vondt. Syns det er SÅ soennende! Noen som har hatt det sånn lenge før termin uten at noe skjedde? Eller at det tok seg opp og endte i fødsel? Kroppen kan vel gjerne lure meg sånn uker før vel? Eller?

Hehe, så spennende!! Det er desverre helt umulig å si! For noen er det helt stille helt til kroppen begynner å "storme" mot fødsel... Jeg derimot har hatt flere omganger med skikkelig tak - men bare vært forvarsler desverre.... Og rolige dager imellom... Nå prøver jeg bare å instille meg på termin uansett, for det er visst bare slik kroppen min er, prøver å ikke gire meg opp før det gjør VONDT , hehe...

Men håper det tar seg opp for deg. Hvor lenge har du igjen?? Spennende - si ifra om det blir noe mer!

Det tenker jeg også! Tror nok bare kroppen modnes og forbereder seg. Ser ikke for meg at ho kommer før termin, som er om 9 dager til enda :-) (mens.termin om 3 dager). Tror jeg hadde fått sjokk om det plutselig var igang. Har dabbet av igjen nå. Men det passet igrunnen fint, for bilen er på verksted for skifting av bakrute :P Ho kan vente til vi har fått den tilbake ;-)

Jeg hadde lignende forvarsler med begge jentene ca en uke før jeg fødte, men kan jo også gjerne sette i gang. Skikkelig spennende er det- Jeg har 10 dager til termin så jeg går her og venter på en slik forvarsel jeg også :-) lykke til!!

Første fødsel startet med vannavgang helt ut av det blå, hadde ikke hatt en eneste kynner, selv om det var fire dager over termin. Denne gangen har jeg hatt kynnere, murringer og nedpress i et par-tre uker allerede. Regner med at kroppen er mer forberedt på fødselen denne gangen, barnet har kommet i rett posisjon, ting har utvidet seg der inne, etc. Sist fødsel ble problematisk pga at ungen ikke ville ned og ut. Kanskje dette var pga at kroppen min ikke hadde gjort grundig nok forarbeid? Så vær glad for alle murringer og kynnere! :)

Godt å høre fra dere begge to :-)) Både at hun kanskje kommer i nærmeste fremtid pga forvarsel og at kroppen gjør forarbeid som kan gagne fødselsforløpet :D *Håpe! Kjenner det kribler godt her nå, er så spent og gleder meg til ho endelig skal ut!! Føler ikke kroppen min takler at ho blir noe større inni der (korsrygg som ikke klarer stående stilling og øvre rygg sliter jeg med i alle posisjoner), så syns igrunnen ho kan komme ut å feite seg heller :P

Back
Topp