Åhhnaaaaam!!

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Det er to ting jeg har fått dilla på i det siste.
Siden jeg ikke får stappe i meg det jeg vil (spekepølse bl.a), så finner jeg substitutter hele tiden :P

Disse er, til nå, de absolutt beste:

og 

Ikke samtidig da 

åååh, den der litago-smoothie shake saken der har jeg ikke sett før! men jaggu hørtes den god ut! :o

Lollipop is er min favoritt!
Spiser det ikke ofte, men har veeldig lyst på.

Jeg vurderer sterkt å rapportere denne tråden! :P. Nå fikk jeg lyst på alle desse tingene! Å kjenner jeg blir litt sur når jeg ikke har tilgang til dem akk nå! :P

Æ har så lyst på.. Skikkelig god biff med fløtepoteta og soppstuing.. Aaah.. Trur æ skal få kjæresten min til å lage til oss i kveld. ;) 
Men det e maaange tima til da. :P

Namnam, her går det i toppris og snickersis!!!

Burde ikke vært lov med sånne her tråder... nå har jeg jo lyst på både biff og sjokolade. Jammen bra det er valentines i dag, for da kanskje jeg får med mannen på litt feiring.

Vet dere hva.... Jeg har spist 2!!! slike kartonger med freia påskeegg i dag!

Nå har jeg så sinnsykt dårlig samvittighet at jeg bare har lyst til å dra hjemme å legge meg å sove til i morgen, så jeg kan begynne på ny frisk igjen! BAH!

IKKE BRA!!

Åå, slike tråder er jo skumle! Selv har jeg ekstremt lyst på sorbet-is, vingummi og saaalt lakris hele tiden! :) Det er forresten veldig godt å se at man ikke er alene om å spise det man har lyst på ;) 

Da kan det umulig bare være samvittigheten som er dårlig! :P tror jeg hadde spydd om jeg hadde spist 2!!! Kartonger. Snakker vi ikke da om 8 sånne egg? Tar av meg hatten! ;) men har mann lyst,har mann lov er det noe som heter!

Lykkelig1984 skrev:

Nå har jeg så sinnsykt dårlig samvittighet at jeg bare har lyst til å dra hjemme å legge meg å sove til i morgen, så jeg kan begynne på ny frisk igjen! BAH!

IKKE BRA!!

Åhhh! Tror jeg må på butikken senere å ha meg en 6 pakning med snickersis! Jeg har blitt veldig hekta på søppeldynga drops! Nam nam! :)

Godzilla skrev:
Namnam, her går det i toppris og snickersis!!!

Lykkelig1984 skrev:

IKKE BRA!!

Hahhahahahaha, så utrolig godt å lese om noen som er som meg 
Jeg spiste en kartong i går.. hehhe.. altså 4 egg.. hadde ett.. *kremt* til frokost.. mohaha.. huff.. jeg hater at de kommer altså.. de kom da jeg var høygravid sist på denne tiden og jeg kan si at det ble noen pk jah :D 

Jeg er sååå misunnelig !

Jeg er i faresonen for svangerskapsdiabetes, og må da holde meg unna ALT med sukker i !
Har til og med måtte bytte ut appelsinjuicen (som jeg nesten er avhengig av) med fun light appelsin... 

*syyyte*

Jeg klarte meg helt fint jeg, til de hersens påskeeggene kom i butikken! F*** altså:)

Nå er det full skjerpings her! Har kjøpt meg en kartong med blåbær i dag istedetfor... mye bedre enn påskeegg, NOT! ;)

jeg spiser is med brownies biter og masse sjokoladesaus vertfall en gang til dagen! Huff! Men klarer bare ikke å la ver:-p

Jeg slenger med en pose med saltsild hver gang jeg er i butikken og den går ned i ei fei ;-P Er ikke så ofte i butikken da heldigvis ;-P

Det er nesten så jeg savner de første 15 ukene der jeg ikke hadde lyst på noen ting...
Det tar helt av til tider =0  Favoritten nå for tida er japp, ikke spist det de siste 15 åra liksom...

Jeg har blitt fullstendig hekta på lovehearts!!

Det starta med at det var litt sånn "lovlig" godis, men mye vil ha mere =P
Men som andre her sier.. godt å se at det ikke bare er jeg som "synder" litt innimellom .

Back
Topp