Åhhhhhhhhh for et herlig vær

sisu

Glad i forumet
Åhhhhhhhh så deilig med sånn vårvær[:D][:D]
Herlig å kunne tilbringe mesteparten av helgen utendørs. Storesøster har fått sykkel med støttehjul, og freser frem og tilbake i gaten., bilen har fått sommerdekk, og mor har fått noen nye fregner på nesen[:D]
Nå går vi en deilig tid imøte.
Hva har dere andre gjort i finværet?

Fregner og sommerdekk her også. Og så har divers busker og trær blitt noen grener fattigere. Det er plantet stemor i krukker og jeg drømmer om urtehage!

Og Malte har forsøkt seg som stein og sand-spiser og Gustav har kost med katten. Malte har mishandlet katten, men lært seg å kose Gustav på håret istedet for å lugge (tar lugguingen ut på katta...)

Vi har laget suppe og sølekaker i vannkassa (ja, det er mer vann enn sand i sandkassa nå), ært på besøk hos bestemor og besten, hatt besøk av tante og kusine, kosa oss både ute og inne... og Johanna har fått noen nye fregner

Bilen fikk sommerdekk før helgen.. idag har vi fått ny garasjedør, mannen har fikset litt på garasjeporten, Solveig har syklet og lekt med ungene her, Aslak har gått tur med kosten i dag og spist lunsj ute. Jeg sådde diverse da Aslak hadde sovnet. Fikk også ordnet opp i kjøkkenhagen. Så nå er den klar for planting![:D]

Vi ahr og vært ute, endelig fått begravet katten vår som har ligget i en snøfonn i noen måneder... (groteske detaljer da [:)]) Var ganske ok, Raphael så katten også, og tok det pent. Etterpå sa han : Floris er litt død mamma, æ såg det æ. Er jo søte de små og, med sin logikk. Da jeg sa Floris ville være død alltid, sa han at han bare skulle være død av og til[:)] Vel, greit å få han i jorda.

Ellers har vi lekt og kost oss, og spist middag på verandaen[:D]

Huff da Monsoon!!

Det er så morsomt med barns oppfatning av forskjellige ting! Vi var i begravelse til en tante av mannen, en som betydde mye for Solveig! Vi kunne ikke gå før de hadde lagt lokk (jord..) på grava! Ente med at vi gikk tilbake etter noen dager for å se at alt var okai![8D]

det er så herlig med dette været!!![:)]

En ting som er litt bånn nå er at vogna (som er helt ny), triller skjevt og må tilbake med den på butikken. Så da står jeg vel uten vogn i flere uker i dette fine trilleværet[&o]..

åh! ja, herlige vår.. her er vi ute hele dagen sammen med naboene.. det er så deilig! og til helgen skal mannen bygge veranda foran huset.. nå har vi fått klargjort en del ute bak, fått opp en spisegruppe, og en sofagruppe ute, og plantte til stemor etc i krukker, og gjport det litt vårlig [:)] og spylt halve terrassen med høytrukken... så i løpet av uka, skal jeg få tatt resten tror jeg![:)]

nå har jeg slengt meg ned ved spisebordet og skal orientere meg litt på nettet[:)] skulle egentlig ha vasket gulvene, det ser veldig ut som vi har gått inn og ut med sko hele tida.. (og det stemmer i grunn) sååå kjekt å få det opp!!!

elsker våren! gleder meg allerede til å stå opp i morgen, for å få en ny dag ute med julie. hun storkoser seg i sandkassa nå, malin gleder seg stort til bhg[:)]

Har hatt en hæææææærlig dag ute idag [:D]
Dro til Dyreparken halv 11, og gikk ikke inn igjen før vi kom
hjem rett før halv 8 [:D]
Men vi var ikke så lenge i Dureparken da [;)] Stakk innom søss og
familien og koste oss med pølser, is og boller
Heiv Linnea i balja da vi kom hjem, og ho sovna som en dupp etterpå [;)]

Jeg er ikke akkurat et hagemenneske for å si det mildt, så når dere
snakker om å stulle og stelle i hagen, så bare GLEDER jeg meg til å rive
opp busker og blomster, hage og terrasse [;)]
Det skal bli sååå gøy og deilig!!!

ORIGINAL: Nøste77

Har hatt en hæææææærlig dag ute idag [:D]
Dro til Dyreparken halv 11, og gikk ikke inn igjen før vi kom
hjem rett før halv 8 [:D]
Men vi var ikke så lenge i Dureparken da [;)] Stakk innom søss og
familien og koste oss med pølser, is og boller
Heiv Linnea i balja da vi kom hjem, og ho sovna som en dupp etterpå [;)]

Jeg er ikke akkurat et hagemenneske for å si det mildt, så når dere
snakker om å stulle og stelle i hagen, så bare GLEDER jeg meg til å rive
opp busker og blomster, hage og terrasse [;)]
Det skal bli sååå gøy og deilig!!!

haha.. ekke hagemenneske selv..[:D][8D] og jeg er helt fortvila over hagen min her.. [8D] men...... syns det er fint med litt krukker.. men det er en grunn for at vi skal bygge veranda foran.. for da slipper vi bed etc[:D]

Back
Topp