Åhhhhh

Febbis

Gift med forumet
Jeg prøvde å bestille en tidlig ul, jeg fikk det hos gynekologen min sist. Og jeg bør ta celleprøver, siden jeg har hatt litt problemer med celleforandringer tidligere.
Men hun har fått ny sekretær[:'(] og hun er ikke imøtekommende i det hele tatt!!!!!!!
Fikk en time 1 DESEMBER?????? jeg ble bare sur og sa at det var jo faen ikke vits, da har jeg jo allerede vært til ul på sykehuset[>:]
"jaja" var det eneste den kjerringa klarte å dytte ut av seg!

Jeg har IKKE tenkt å gå gravid i 17 uker uten å vite med sikkerhet at jeg bærer på et friskt barn!

[:@] Å herregud O_O [:@]

Tidlig ul må jo helst tas før uke 17. :O 
Har de bare en sekretær der?? Ville ringt å spurt om å snakke med legen/gyn direkte eller bedt dem ringe deg tilbake om jeg ikke fikk snakket med en annen sekretær. Det der hadde jeg ikke funnet meg i!!![:@]

Det får man jo si var litt av en service[8|] Det er jo ikke tidlig Ul hvis man er 17 uker på vei, snakker om uvitende dame da....

For en sympatisk og grei dame da! [:'(] Jeg hadde bedt om å få snakke med noen andre, eller henvendt meg ett annet sted.

1 desember så er jeg 18+? er jo liten vits.

Jeg skal hendvende meg til en annen gynekolog, men det er som regel lang ventetid hvis man ikke har henvisning.[:'(]

Få tak i en henvisning!

ORIGINAL: Febbis

1 desember så er jeg 18+? er jo liten vits.

Jeg skal hendvende meg til en annen gynekolog, men det er som regel lang ventetid hvis man ikke har henvisning.[:'(]

Her er det omvendt. Med henvisning er det lang ventetid, men uten får man på dagen (privat da riktignok). Men ring en privat gyn du. Slik service går jo bare ikke an! Lykke til! [:)]

Back
Topp